Zavrieť

Porady

Nárok na vrátenie cestných náhrad

Dobry deň,
som študent vysokej školy a mám uzavretú Dohodu o vykonaní brigádnickej práci študenta s firmou. Tu brigádujem ako regionálny supervízor. Za mesiac nabehám takto zhruba 420 km. Firma mi však dala ako náhradu za pohonné hmoty rátala 3,5 sk na kilometer. Mám nárok i na 6,2 sk za opotrebovanie auta? Ciže dokopy by to robilo 9,7 sk na kilometer?? Ďakujem za odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    fosiusx Pozri príspevok
    Dobry deň,
    som študent vysokej školy a mám uzavretú Dohodu o vykonaní brigádnickej práci študenta s firmou. Tu brigádujem ako regionálny supervízor. Za mesiac nabehám takto zhruba 420 km. Firma mi však dala ako náhradu za pohonné hmoty rátala 3,5 sk na kilometer. Mám nárok i na 6,2 sk za opotrebovanie auta? Ciže dokopy by to robilo 9,7 sk na kilometer?? Ďakujem za odpoveď.
    Na služobné cesty používaš vlastné auto? Súhlasila firma s používaním tvojho auta na tieto účely? Máš to písomne (napr. na cestovnom príkaze)?

    Ak áno, tak máš nárok na 6,20 SKK/km + PHM podľa spotreba tvojho auta v TP. Vyhľadaj si podobné témy, napr. [SEARCH]súkromné auto na služobné cesty[/SEARCH] tam si prečítaj podrobnosti.

    fosiusx je offline (nepripojený) fosiusx

    fosiusx