macko555 A najúžasnejšie na celej veci je to, že AUS nerieši poplatok a jeho výšku, ale napáda pristúpenie k VPP a kopec dalších vecí o ktorých už nemá hádam nikto prehľad. Na to, že ide o vysoký poplatok sa tu riešia malé písmená, vylákané podpisy, komunitárne právo, nejaký simenthal, európske právo, ignorovanie arbitrážnych súdov, exekútorov. Tomu hovorím sústrediť sa na podstatu.
Vieš čo je podstata?
nechceš pochopiť základný problém. A to je konanie poisťovne v rozpore s jej základnými hodnotami. Alebo si myslíš, že sme potrebovali mobilný telefon, alebo zníženie poistného vymeniť za všetky tie jednostranné podmienky, Prísť o odkupnú hodnotu v tisícoch EUR ?
Citujem zo stránky rapid life:
Základné hodnoty Rapid life životná poisťovňa
Vždy sa budeme usilovať o to, aby sme boli najlepší.
Sme presvedčení o potrebe vysokej kvality komunikácie s klientom - učíme sa od neho, počúvame ho, aby sme presne vedeli, čo klient potrebuje.
Sme presvedčení o dôležitosti správnej realizácie všetkých detailov vývoja našich produktov a poskytovania našich služieb.
Sme presvedčení o dôležitosti každého nášho zamestnanca - chceme byť ako jedna veľká rodina.
Sme presvedčení o význame neformálnosti vnútrofiremnej komunikácie.
Sme presvedčení o dôležitosti ekonomického rastu a prosperity našej spoločnosti.
Vždy sa budeme usilovať o spravodlivosť
všetky veci sú len následok toho, že poisťovňa chce podvodným spôsobom obrať klientov o peniaze. Keby nebola táto príčina nemuseli by sme tu vôbec rozoberať či bolo niečo odfláknuté, komunitárne právo, europske právo, arbitrážny súd. Naše kroky smerujú k odstráneniu príčiny, aby " ďalší tiež podnikavci v medziach zákona " si takéto praktiky už nikdy nemohli dovoliť.