Zavrieť

Porady

Zmena GRID kariet na SP

Dnes sociálka mení na celom Slovensku grid karty. Nejedná sa o spam ani hoax, prihláste sa a uvidíte. Iba upozorňujem, že môžu nastať problémy s prihlasovaním.

Samozrejme, že bez akéhokoľvek upozornenia.
Usporiadat
Olgica Olgica

Olgica je offline (nepripojený) Olgica

Včera som dostala novú Grid kartu zo socky ale tiež máme menej ako 9 ZC-ov. Ako je to v takomto prípade?
0 0
Olgica Olgica

Olgica je offline (nepripojený) Olgica

Olgica Pozri príspevok
Včera som dostala novú Grid kartu zo socky ale tiež máme menej ako 9 ZC-ov. Ako je to v takomto prípade?
Už som si prečítala príspevok - je to na dobrovoľnej báze.
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Olgica Pozri príspevok
Včera som dostala novú Grid kartu zo socky ale tiež máme menej ako 9 ZC-ov. Ako je to v takomto prípade?
No, ak ju máte, tak ju potom už musíte používať.
0 0
brm brm

brm je offline (nepripojený) brm

živnostník
dávam si pohov do konca týždňa...zajtra vraj majú dostať programátori nové xml.súbory od sociálky...a kým to tí spracujú v našich programoch...a kým sa sociálkoví geroji rozhodnú čo milého na nás ešte vymyslia...odmietam si kaziť náladu myšlienkami na ten štátny bordel platený z našich daní...
0 0
MIRKA111 MIRKA111

MIRKA111 je offline (nepripojený) MIRKA111

Ak to programátori dostanú zajtra a budú to chcieť zahrnúť do nového upgradu, tak im to bude trvať.........., takže si asi vezmem dovolenku a výplaty budem robiť až koncom mesiaca.
0 0
heja3 heja3

heja3 je offline (nepripojený) heja3

nesca Pozri príspevok
Práve som sa vrátila z našej SP-ešte stále nemám tú ich novú ... kartičku.Bolo mi povedané,že sa im vrátilo asi 5000 kariet späť do Blavy,v priebehu budúceho týždňa ich budú vracať na krajské pobočky, tam si po ne z okresov musia ísť a následne budú každému volať aby si po ňu prišiel osobne.Zábava na najbližšie 3 týždne.A prihlásiť sa nedá už zopár dní o čom vedia.
Ja tiež ešte nemám kartičku....Ja som teda dosť zvedavá, ako nám budú volať. Vždy mi je na smiech, keď sa všade píše do výkazov telefón, fax, e-mail a potom to vôbec nepoužijú. Vždy príde až"pozdraveníčko o kontrole"poštou a nič viac. Ja by som si rada poklábosila s tetičkami na SP telefonicky alebo mailom (keď už to platím z daní) o tom, či mám všetko v poriadku...

Asi som im už chýbala, mám ohlásenú kontrolu od 4.8.08 (kontrola 2004-2008) Budem môcť klábosiť, ale osobne....Zasa idú moje dane inde....
a jož raz : pôjdem sa opýtať, či tam náhodou nemajú na nejakom oddelení MOJU! (moje vlastíctvo) GRIDKU.
0 0
IVEB IVEB

IVEB je offline (nepripojený) IVEB

Celé toto je absolútna ignorancia štátnej inštitúcie voči klientom SP. Na ich stránke nie je žiadna zmienka o tom , že je nejaký problém so zasielaním výkazov , prihlášok a pod. Opäť sa mi nepodarilo poslať výkaz za 06/2008 či už na starú kartu alebo novú . Budete zasielať výkazy v papierovej forme , aby sme sa vyhli prípadnej pokuty za oneskorené zaslanie výkazov?
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

Mne sa podarilo odoslať prvý registračný list na novú grid kartu /aspoň si to myslím /. každý krok som musela urobiť znova lebo prvý bola chyba . Po dnešnom osobnom zážitku v SP sa už vlastne čudujem, že to aj odišlo....Kto vie, či to tu niekedy prečíta aj niekto z kompetentných v tejto inštitúcii koľko trpkých byrokratických chvíľ nám pripravujú, alebo je to jedno...ako napr. aj taký, ako nenašli v registri poistenca, ktorý je tam od februára t.r....
0 0
Paula Paula

Paula je offline (nepripojený) Paula

evina Pozri príspevok
nenašli v registri poistenca, ktorý je tam od februára t.r....

Tak tak tak, oni nájdu a to vtedy, keď prídu na kontrolu a bude im treba dodať kópiu kópie, najlepšie na dvakrát kópiu kópie (lebo jeden kanclík neposunie druhému kanclíku a podateľňa asi radšej do koša určeného na zber papiera) , máme skúsenosť s výrobou kópií kópií...UFF!, takmer sa mi pršteky zavrkočili , ešteže nie nakopírovali, čo by som si s toľkými počala
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

Paula Pozri príspevok
Tak tak tak, oni nájdu a to vtedy, keď prídu na kontrolu a bude im treba dodať kópiu kópie, najlepšie na dvakrát kópiu kópie (lebo jeden kanclík neposunie druhému kanclíku a podateľňa asi radšej do koša určeného na zber papiera) , máme skúsenosť s výrobou kópií kópií...UFF!, takmer sa mi pršteky zavrkočili , ešteže nie nakopírovali, čo by som si s toľkými počala
Pauli dnes, keď ma v SP skoro porazilo od bezmocnosti , čo sa mi v takomto rozsahu stalo prvýkrát v živote som si uvedomila, že škoda kvôli nim vrkočiť pršteky....život je predsa krásny
0 0
Antea Antea

Antea je offline (nepripojený) Antea

Musím sa s vami podeliť o velikánsku radosť, konečne mi výkaz prešiel po trojdňovom maturovaní.
0 0
Paula Paula

Paula je offline (nepripojený) Paula

Antea Pozri príspevok
Musím sa s vami podeliť o velikánsku radosť, konečne mi výkaz prešiel po trojdňovom maturovaní.

Gratulujem, možno sa raz dočkáme aj maturitného oznámenia mrníkovitej inštitúcie.
0 0
MIRKA111 MIRKA111

MIRKA111 je offline (nepripojený) MIRKA111

Mne to ešte stále nejde na novú kartu, zadám prihlasovacie meno(meno je O.K. lebo mi vypíše IČZ firmy) a potom ma žiada heslo podľa súradníc zadám ho, ale zakaždým mi píše že mám chybné heslo. Má ešte niekto tento problém?
0 0
Janiela Janiela

Janiela je offline (nepripojený) Janiela

jednoduchý človek, ako ostatní ...viac
Dobrý deň, pozorne sledujem celú túto debatu, poviem vám, že to nemá obdoby. Včera som nemohla odoslať RL, najprv zahlásilo zlé prihlasovacie údaje, potom sa RL nedal odoslať z dôvodu novej xml verzie. Na staré prihlásenie celý "systém" už nereagoval, na novosti ešte nie je pripravený, klient nado mnou, vyšla som z toho totálne neschopná. Nejako som to ukecala, pretože nakoľko ani manuálne som nemohla RL odoslať, vždy vykazovalo nejakú chybu, tak mi nezostávalo nič iné ako to odoslať v papierovej podobe. A ešte ani v podvečer som nemala kľud, tak som si skočila so práce a pokúsila sa urobiť to ešte raz, manuálne. A čudejte sa svete, zrazu tam bol chlapík nahlásený 2-krát. To čo mi popoludní vyhlasovalo, že nie je v poriadku bolo. Neviem, ako vy, ale ja som už so sociálky chorá. Už ma nebaví sa s nimi vypravdovať.
Trochu teraz mimo témy: najnovšie som taká hnusná, že vždy, keď niečo stratia, tak im svoju potvrdenú kópiu oskenujem v najhoršom rozlíšení, a takto im to dám. A ešte druhý krát mimo tému, mne už dokonca aj nahrali 3-krát ten istý výkaz, klient to "vybavil", potom prišiel celý napálený ako mu počítam poistné!!!!. Jasné, že som sa obránila a tak namiesto ospravedlnenia - kontrola!


S tými ich grid kartami to je niečo odporné. Akúkoľvek hlášku na obrazovke okamžite sťahujem a odkladám, neskôr s to možno zíde. Prajem všetkým pevné nervy.
Naposledy upravil Janiela : 31.07.08 at 05:04 Dôvod: pravopisné chyby
0 0
VladoaKatka VladoaKatka

VladoaKatka je offline (nepripojený) VladoaKatka

Tweety Pozri príspevok
No, ak ju máte, tak ju potom už musíte používať.
... veru, veru, je to tak.To len u SP existuje, že Ak klesne počet zamestnancov, napr. máte už len jedného zamestnanca v evidenčnom stave - napr. na MD alebo na RD, aj vtedy im treba zasielať prázdne výkazy.
0 0
ZuzanaP ZuzanaP

ZuzanaP je offline (nepripojený) ZuzanaP

:-D
Mne to stále nejde a to mám prihlásiť nového pracovníka. Prečo my musíme stále toto znášať....
0 0
MIRKA111 MIRKA111

MIRKA111 je offline (nepripojený) MIRKA111

Ja tiež neviem ako to tam majú zariadené, keď mám niektorých zamestnancov prihlásených v ten istý deň na ten istý pracovný pomer dvakrát(ešte keď sa zasielali v papierovej forme).
0 0
kačer kačer

kačer je offline (nepripojený) kačer

Tiež som skúšala dnes odoslať výkaz a aj odhlášku RLFO cez starú Grid kartu(nová je od včera na pošte -hádam to je ono) a vôbec to nefunguje.
0 0
VladoaKatka VladoaKatka

VladoaKatka je offline (nepripojený) VladoaKatka

heja3 Pozri príspevok
Ja by som si rada poklábosila s tetičkami na SP telefonicky alebo mailom (keď už to platím z daní) o tom, či mám všetko v poriadku...

.
Je to trochu mimo Grid kariet, ale je to skúsenosť so SP:
- prípad.
Poistenec - ročník 1977 po strednej škole 1 rok na VŠ, následne 1 rok ZVS,
od roku 1998 - čistá SZČO - doteraz nie je evidovaný na centrále SP, nedostal výpis z individ.účtu poistenca. Keď to začal zisťovať najprv na pobočke pôvodného bydliska a potom na pobočke podľa terajšieho trvalého pobytu ... to boli reakcie od tetušiek SP
Načo Vám to je, však ste mladý, čo už chcete dôchodok... atď.
Tí ktorí poznáte pobočku pre Bratislavu, viete ako sú tam okienka. Tak v jednom okienku pani bola usmiata a ochotná aspoň podľa RČ sa pozrieť, či vôbec bol zaevidovaný - jej zistenie, všetko OK, sedeli dátumy, platby, ale -SZČO treba o dve okienka vybavovať. Prešiel teda vedľa. Tam tá tetuška zistila: Vy máte zlé RČ !!! Asi po 10-ich minútach, ako sa radila s už spomenutou pani, zmenila svôj názor a už aj RČ bolo správne, ale jej verdikt: Vám chýbajú roky !!! 1996 a 1997 do 10/1998 (chýbal rok VŠ a rok na vojne) a preto sme to nezaslali ďalej, to treba vydokladovať.
10 rokov sedí na zadku, nezaradí ho zo zoznamu na ústredie, nevyžiada doplnenie údajov - načo, však ešte do dôchodku má ďaleko.
Stačilo oznámiť ústne: bol som na VŠ a na vojne. Tetuška naťukala, sľúbila zaslanie na ústredie. Na pobočke pre Blava-okolie takisto, láskavo poprosiť o prekontrolovanie a ešte láskavejšie poprosiť, aby to zaslali na ústredie.
Ústredie už asi ani neposiela výpisy, vybaviť prístup na svôj individualny účet je asi na ..., včera som to chcela skúsiť pre seba. Nakoľko som s tým nerátala, že to bude trvať asi celý deň, radšej som to vzdala. Snáď po dovolenkách...
0 0
VladoaKatka VladoaKatka

VladoaKatka je offline (nepripojený) VladoaKatka

Janiela Pozri príspevok
Dobrý deň, pozorne sledujem celú túto debatu, poviem vám, že to nemá obdoby. Včera som nemohla odoslať RL, najuprv zahlásilo zlé prihlasovacie údaje, potom sa RL nedal odoslať z dôvodu novej zml verzie. Na staré prihlásenie celý "systém" už nereagoval na novosti ešte nie je pripravený. klient nado mnou, vyšla som z toho totálne neschopná. Nejako som to ukecala, pretože nakoľko ani manuálne som nemohla RL odoslať, vždy vykazovalo nejakú chybu, tak smi nezostávalo nič iné ako to odoslať v papierovej podobe. A ešte ani v podvečer som nemala kľud, tak som si skočila so práce a púokúsila sa urobiť to ešte raz, manuálne. A čudejte sa svete, zrazu tam bol chlapík nahlásený 2-krát. To čo mi popoludní vyhlasovalo, že nie je v poriadku bolo. Neviem, ako vy, ale ja som už so sociálky chorá. Už ma nebaví sa s nimi vypravdovať.
Trochu teraz mimo témy: najnovšie som taká hnusná, že vždy, keď niečo stratia, tak im svoju potvrdenú kópiu oskenujem v najhoršom rozlíšení a takto im to dám. A ešte druhý krát mimo tému, mne už dokonca aj nahrali 3-krát ten istý výkaz, klient to "vybavil", potom prišiel celý napálený ako mu počítam poistné!!!!. Jasné, že som sa obránila a tak namiesto ospravedlnenia - kontrola!


S tými ich grid kartami to je niečo odporné. Akúkoľvek hlášku na obrazovke okamžite sťahujem a odkladám, neskôr s to možno zíde. Prejem všetkým pevné nervy.
Noooo,... to veru bude bordel, ja som predvčerom večer a včera ráno odhlasovala asi 5-6 krát toho istého, ešte budem mať mínusový stav
Už sa idem pozrieť čo mi to tam porobilo, lebo nakoniec som odhlášku zaniesla na pobočku osobne.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať