Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Prosím o pomoc pri vypracovaní registratúrneho poriadku pre zdravotnícke zariadenia. Vypracovala som registratúrny poriadok všeobecný, ale potrebujem tam dopracovať ešte aj zdravotnú dokumentáciu, kedže sme zdravotnícke zariadenie - kúpele.
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
miro_mr -- myslim si, ze by bolo v celku fajn, keby si to tu napisl, kedze je nas tu z tejto oblasti viac...a tak by ti nemusel kazdy kto ma zaujem volat... ... fiees ako...D.
Niesom si isty ci zdravotna dokumnetacia nieje brana informacny system (sice formou kartoteky ale podliehajuca evidencii). Skor ma trapi, ze neviem ako zaevidovat trvalo platne dokumenty, (napr. bezpecnostnu smernicu, system kvality, registraturny poriadok, kadejake postupy, certifikaty ) ak som pochopil spravne neukoncene dokumenty z registraturneho dennika sa na konci roku prevedu do nove reg. dennika a preeviduju. co pri vacsom pocte dokumentov moze byt pekny masochyzmus. Ci ich staci zapisat do nejakej knihy napr. protokol dokumentov a tu len raz za rok preevidovat? Som totalne neisty... potreboval by som prakticke rady ako na to.
dobry den
navrhoval by som vam pockat kam kym nebude jasno ake kategorie povodcov registratury to maju na mysli aby bolo jasno ci vobec ste ten u koho vznikaju trvale historicky hodnotene zaznamy. Potom sa podla toho zariadit. Co sa tyka zdrav. dokumentacie tak aj to su normalne registraturne zaznamy, ktore vsak obsahuju aj informacie na ktore sa vztahuje aj zakon o zdrav. starostlivosti a zakon na ochr. osobnych udajov. Cize na tieto vase zaznamy sa treba divat ako na specialnu registraturu s osobitnym rezimom vyplyvajucim aj z dalsich zakonov.
Co sa tyka registratury ak ste vznikli ako organizacia na zaklade zakona tak musite mat poriadok a plan ako do teraz - vas podnik bol zriadeny na zaklade zakona. Tam je tzo jasne. Ostatni by sa podla velkosti, vyznamu a pod. mali zaradit bud medzi tych nevyznamnych alebo medzi tych u ktorych vznikaju zaznamy s trvalou historickou hodnotou. Ine to bude u lekara ktory ma seba a jednu sestricku a ine u velkeho sukromneho zdrav. zariadenia. Zatial je povedane A a cakame kym povedia aj B - tj. zrejme vykonavacia vyhlaska, ktora upresni ktore podnikatelske subjekty su tie co maju vypracovat reg. plan a ktore nemusia.
miromr