Zavrieť

Porady

Tatra banka- u mňa nikdy viac !!!

Nikdy som nerušil kvoli pár korunám ani účet v banke, ani zmluvu u mobil. operátora a pod., ale teraz ma dojali tety a ujovia v Tatrabanke.
Minulý mesiac mi došla na účet platba, všetko bolo OK, platba mi nabehla aj v i- bankingu, aj sms mi prišla, a ja teda spokojný som si svoje peniažky poprevádzal ďalej, na ďalšie záležitosti- že však pohoda a zrazu BUM- došiel výpis a mam tam naučtované penále za debetnú platbu ( pri tom vobec nemam na účte aktivované povolené prečerpanie a ani ho nechcem) Napísal som do TB žiadosť o vysvetlenie čo to má znamenať a ozvali sa mi síce expresne rýchlo( do 2 hodín) a napísala mi pani, že je moja nová osobná bankárka a že sa chce so mnou stretnúť a tak som dnes nabehol do TB a pani ma pekne privítala ( inak pekná, milá kočka) , ale moj optimizmus hneď schladila- vytiahla všeob. podmienky a pekne mi vysvetlila, že síce peniaze na účet prišli a aj sms mi prišla správne, ale oni ich zaúčtovali až o 2 dni- celé sa mi ti zdá čudné doteraz- tak kontokorent nemám, peniaze dojdu, sms o tom, že došli prašule tiež došla, ale bohužiaľ musím zaplatit 210 skk debetný úrok- čudné mi to je
Rozhodol som sa, že kašlem na to- nebudem sa hádať kvoli 210 skk a ničiť si nervy, ale už s nimi končím, pricíp je princíp
Pani osobná bankérka mi ponukla ďalšie služby ( kreditku, hypotéku), ale nie- neprosím si.
Usporiadat
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Neviem, či sa stál zázrak, alebo čo- ale dneska sa mi Tatrabanka listom osoravedlnila a doplatila ten debetný úrok...
0 0
Monika V. Monika V.

Monika V. je offline (nepripojený) Monika V.

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Neviem, či sa stál zázrak, alebo čo- ale dneska sa mi Tatrabanka listom osoravedlnila a doplatila ten debetný úrok...
Aj poisťovne si robia čo chcú. Môj švagor má účet vo VÚB, prišiel mu výpis a mal tam o 20tis. viac ako očakával. Nie že by sa nepotešil, ale tiež sa rozčúlilo, keď on si o žiadny debet nepožiadal a jednoducho tam prirítajú nejaké peniaze, za ktoré keby si ich nevšimol a minul mu určite budú rátať úroky.
0 0
Kazu Kazu

Kazu je offline (nepripojený) Kazu

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Neviem, či sa stál zázrak, alebo čo- ale dneska sa mi Tatrabanka listom osoravedlnila a doplatila ten debetný úrok...
Musel si ich riadne vystrašiť
0 0
Monika Kováčová Monika Kováčová

Monika Kováčová je offline (nepripojený) Monika Kováčová

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Neviem, či sa stál zázrak, alebo čo- ale dneska sa mi Tatrabanka listom osoravedlnila a doplatila ten debetný úrok...
no to je teda neuveriteľné ....
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Žeby, v tom mala prsty aj porada??? Žeby toto čítali, no neviem, ale pekné od nich...
A pekný, kriedový papier poslali
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Neviem, či sa stál zázrak, alebo čo- ale dneska sa mi Tatrabanka listom osoravedlnila a doplatila ten debetný úrok...
Tak to ti blahozelam. Mne to robia sustavne, uz som si zvykol (teda tie debetne uroky, nie to ospravedlnenie).
0 0
Vierica Vierica

Vierica je offline (nepripojený) Vierica

Myslím, že na VUB aj tak nemá, tam platíte za každý výber v banke, vedenie konta, účtovné položky, poplatky klienta, proste nemajú chybu. Už len čakám kedy sa bude platiť aj za to, že tam vôbec človek vojde.
0 0
vita.vita vita.vita

vita.vita je offline (nepripojený) vita.vita

Ja som mala včera tiež problémy s Tatra bankou. Chcela som šéfovi kuknúť na účet cez internet banking, ale vyžadovali aj dodatočnú autentifikáciu SMS-kou. Kód vraj odoslali na šéfove číslo mobilu. Ja čakám na tú SMS-ku, šéf pri mne a tá nejak nechodila. Tak som to skúsila znova a zase vraj kód odoslali a zas nič neprišlo. Asi po 5 minútach som si všimla, že dodatočný kód posielajú na nesprávne telefónne číslo. Chcela som to hneď napraviť a zavolala na DIALOG. Najprv som sa opýtala, že či môžem namiesto šéfa zmeniť nejaké údaje v jeho profile, tak mi povedali, že áno, len musím nájsť nejaké sériové číslo grid karty. Na karte je serial no., tak som ho nadiktovala, ale vraj nebolo správne. Mám si nájsť zmluvu a potom zavolať znova. Tak som našla zmluvu a na zmluve je len 4-miestny kód na telef. kontakt s bankou. Oni odo mňa vyžadovali 6-miestny kód. Volám druhýkrát a diktujem ten 4-miestny kód, ale vraj nie je správny, tak ja nemôžem nič, musím nájsť sériové číslo grid karty a zmenu musí urobiť len šéf. Našla som nejaké iné číslo na papieri a tentoraz už volal šéf (nepatrí medzi veľmi trpezlivých a už chytal točky). Teraz mu zdvihol nejaký mladý muž a šéf mu postupne diktoval čísla a heslá, ktoré chcel na overenie totožnosti. Nakoniec zase skončili pri grid karte, ktorá (ako mladý muž na DIALOGU vyhlásil) už 2 ! roky neplatí a šéf si musí isť vybaviť novú grid kartu na pobočku. Tak šéf pekne-krásne zložil telefón a povedal len: .... stačilo!!!
Tú grid kartu používam dosť často a ešte sa nestalo, aby mi nejaký kód z nej odmietlo a oni si bohorovne vyhlásia, že grid karta už neplatí 2 roky.
Dnes ráno som sa skúšala len tak cvične prihlásiť na internet banking a čuduj sa svete: nepotrebovala som ani dodatočnú autentifikáciu SMS-kou a aj grid karta platí.
Šéf sa rozhodol, že pôjde zrušiť účet. A ani sa mu veľmi nečudujem, veď keď v priebehu pol hodiny sa dozviete od troch ľudí na jednej linke vždy úplne iné informácie, to je veľa aj na vola.
0 0
andreaS andreaS

andreaS je offline (nepripojený) andreaS

moj manzel si dal uz velmi davno ziadost o grid kartu... nechodila... ked sa ozvali snad po polroku ze ju ma na pobocke tak ju odmietol prevziat... z principu...

nedavno ale zaziadal o grid kartu znova, prisla, ok... ide sa prihlasit do internetbankingu a tam to zrazu pyta daku hovadinu ze kod... tak po telefonate sme zistili, ze treba ist do banky po daku "kalkulacku".. zbehli sme tam a ze sa skusime prihlasit... islo to bez problemov, ale pri zadavani pohybov na ucte sme skoncili... nemal tam aktivovany svoj ucet!!!! pre aky iny dovod by chcel grid kartu? no jedine ze chce mat pristup na svoj ucet cez IB... no katstrofa... dalsi telefonat, ze preco to nejde, slecna ze to musi vybavit telefonatom do banky cez uradne hodiny ze sa zajtra ozve... manzel si este vzal grid-kartu so sebou, co inak nerobi... nevolala.. vecer sme telefonat zopakovali a zrazu to islo urobit na pockanie a cez telefon...

co nas ale vytocilo bolo vecne odovzdavanie telefonu medzi mnou a muzom.. pretoze iba on moze take nieco vybavovat... pritom chudak vela veciam nerozumie, nepozna tie spravne vyrazy... nakoniec to zvladol... ale ten pristup je aj tak dost nahouby...
0 0
Bionda Bionda

Bionda je offline (nepripojený) Bionda

som taká aká som
Ja mám zas najlepšie skúsenosti s Tatra bankou ( jasné všade je nutné nájsť ten správny personál ) . ALe je to na knihu ( ČSOB, VUB, IRB-OTP, Sporiteľňa)
0 0
padro padro

padro je offline (nepripojený) padro

majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac
ja mam TB a som max. spokojny, ale byd rad ze nemas VUB to by si este len videl co ta banka dokaze /posle na teba exekutora aj ked mas vsetko OK/ a take nieco ako ospravedlnenie tam nehrozi,... to by bolo na dlhsie, ale idu na mna nervy ked si na to spomeniem
0 0
silviamb silviamb

silviamb je offline (nepripojený) silviamb

vita.vita Pozri príspevok
Ja som mala včera tiež problémy s Tatra bankou. Chcela som šéfovi kuknúť na účet cez internet banking, ale vyžadovali aj dodatočnú autentifikáciu SMS-kou. Kód vraj odoslali na šéfove číslo mobilu. Ja čakám na tú SMS-ku, šéf pri mne a tá nejak nechodila. Tak som to skúsila znova a zase vraj kód odoslali a zas nič neprišlo. Asi po 5 minútach som si všimla, že dodatočný kód posielajú na nesprávne telefónne číslo. Chcela som to hneď napraviť a zavolala na DIALOG. Najprv som sa opýtala, že či môžem namiesto šéfa zmeniť nejaké údaje v jeho profile, tak mi povedali, že áno, len musím nájsť nejaké sériové číslo grid karty. Na karte je serial no., tak som ho nadiktovala, ale vraj nebolo správne. Mám si nájsť zmluvu a potom zavolať znova. Tak som našla zmluvu a na zmluve je len 4-miestny kód na telef. kontakt s bankou. Oni odo mňa vyžadovali 6-miestny kód. Volám druhýkrát a diktujem ten 4-miestny kód, ale vraj nie je správny, tak ja nemôžem nič, musím nájsť sériové číslo grid karty a zmenu musí urobiť len šéf. Našla som nejaké iné číslo na papieri a tentoraz už volal šéf (nepatrí medzi veľmi trpezlivých a už chytal točky). Teraz mu zdvihol nejaký mladý muž a šéf mu postupne diktoval čísla a heslá, ktoré chcel na overenie totožnosti. Nakoniec zase skončili pri grid karte, ktorá (ako mladý muž na DIALOGU vyhlásil) už 2 ! roky neplatí a šéf si musí isť vybaviť novú grid kartu na pobočku. Tak šéf pekne-krásne zložil telefón a povedal len: .... stačilo!!!
Tú grid kartu používam dosť často a ešte sa nestalo, aby mi nejaký kód z nej odmietlo a oni si bohorovne vyhlásia, že grid karta už neplatí 2 roky.
Dnes ráno som sa skúšala len tak cvične prihlásiť na internet banking a čuduj sa svete: nepotrebovala som ani dodatočnú autentifikáciu SMS-kou a aj grid karta platí.
Šéf sa rozhodol, že pôjde zrušiť účet. A ani sa mu veľmi nečudujem, veď keď v priebehu pol hodiny sa dozviete od troch ľudí na jednej linke vždy úplne iné informácie, to je veľa aj na vola.
Chapem rozculenie sa nad tym, ze v banke na telefonickej linke poskytnu nespravne informacie, chapem aj rozculenie nad tym, ze GRID karta najprv nefunguje a potom funguje. V com sa ale chcem pracovnikov banky zastat je to, ze s nimi musel telefonovat Vas sef - ved ked je to jeho meno, jeho profil, preco by zanho mal vybavovat JEHO veci niekto iny? Ze je sef? Bez urazky, nemyslim to zle, ale co keby mu tak z jeho uctu zmizli peniaze - a v banke by povedali, ze to bolo zrealizovane z jeho Grid karty - ktoru on nema, pretoze ju dal niekomu inemu. Na vine by bola opat banka? Ved to predsa nie je ziaden problem poziadat o Grid kartu aj pre niekoho ineho a tak sa vyhnut zbytocnym neprijemnostiam.
Aj ja mam s Tatrabankou rozne skusenosti - ale kedze ich mam aj s inymi bankami, tak mozem povedat, ze Tatrabanka spomedzi nich vychadza pre mna najlepsie.
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
vita.vita Pozri príspevok
Ja som mala včera tiež problémy s Tatra bankou. Chcela som šéfovi kuknúť na účet cez internet banking, ale vyžadovali aj dodatočnú autentifikáciu SMS-kou. Kód vraj odoslali na šéfove číslo mobilu. Ja čakám na tú SMS-ku, šéf pri mne a tá nejak nechodila. Tak som to skúsila znova a zase vraj kód odoslali a zas nič neprišlo. Asi po 5 minútach som si všimla, že dodatočný kód posielajú na nesprávne telefónne číslo. Chcela som to hneď napraviť a zavolala na DIALOG. Najprv som sa opýtala, že či môžem namiesto šéfa zmeniť nejaké údaje v jeho profile, tak mi povedali, že áno, len musím nájsť nejaké sériové číslo grid karty. Na karte je serial no., tak som ho nadiktovala, ale vraj nebolo správne. Mám si nájsť zmluvu a potom zavolať znova. Tak som našla zmluvu a na zmluve je len 4-miestny kód na telef. kontakt s bankou. Oni odo mňa vyžadovali 6-miestny kód. Volám druhýkrát a diktujem ten 4-miestny kód, ale vraj nie je správny, tak ja nemôžem nič, musím nájsť sériové číslo grid karty a zmenu musí urobiť len šéf. Našla som nejaké iné číslo na papieri a tentoraz už volal šéf (nepatrí medzi veľmi trpezlivých a už chytal točky). Teraz mu zdvihol nejaký mladý muž a šéf mu postupne diktoval čísla a heslá, ktoré chcel na overenie totožnosti. Nakoniec zase skončili pri grid karte, ktorá (ako mladý muž na DIALOGU vyhlásil) už 2 ! roky neplatí a šéf si musí isť vybaviť novú grid kartu na pobočku. Tak šéf pekne-krásne zložil telefón a povedal len: .... stačilo!!!
Tú grid kartu používam dosť často a ešte sa nestalo, aby mi nejaký kód z nej odmietlo a oni si bohorovne vyhlásia, že grid karta už neplatí 2 roky.
Dnes ráno som sa skúšala len tak cvične prihlásiť na internet banking a čuduj sa svete: nepotrebovala som ani dodatočnú autentifikáciu SMS-kou a aj grid karta platí.
Šéf sa rozhodol, že pôjde zrušiť účet. A ani sa mu veľmi nečudujem, veď keď v priebehu pol hodiny sa dozviete od troch ľudí na jednej linke vždy úplne iné informácie, to je veľa aj na vola.
vieš prečo? Skontroluj si so šéfom nastavenie bezpečnosti. Každý máte iné nastavenie....
Zmenu úrovne bezpečnosti pri prihlásení a potvrdzovaní platobných príkazov na Kartu a čítačku môžu klienti vykonať vo svojom Internet bankingu, v ľavom menu NASTAVENIA - Bezpečnosť pri prihlásení a Bezpečnosť pri prevodných príkazoch.


pridám obrázok nastavenia bezpečnosti pri prevod.príkazoch,
Bezpečnosť pri prihlásení
si nechám pre seba

Sms boli odoslané na nesprávne telefónne číslo, lebo šéf pravdepodobne zmenil číslo a nenahlásil zmenu, neprepísal pri pripojení na internetbanking. Ku grid karte len toľko, mám pôvodnú,používam ju sedem rokov




Naposledy upravil alla66 : 06.12.09 at 19:23
0 0
Onko Onko

Onko je offline (nepripojený) Onko

alla66 Pozri príspevok
vieš prečo? Skontroluj si so šéfom nastavenie bezpečnosti.
Nesúhlasím, že je to kvôli zlému nastaveniu, mám podobnú skúsenosť. V nastaveniach autentifikácie pri prihlasovaní máme nastavenú GRID kartu a nikdy sme to nemenili. Z ničoho nič začalo pýtať občas SMS kód. Jediné šťastie bolo to, že sme nemenili telefónne číslo, tak chodili na používaný mobil. Napriek nastaveniam striedavo občas pýtalo kód z karty, občas SMS kód, potom dlhšiu dobu pýtalo iba SMS kódy, a teraz už dlhšiu dobu pýta kódy z GRID karty. Jednoznačne ide o nejakú chybu v ich systéme.
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
Onko Pozri príspevok
Nesúhlasím, že je to kvôli zlému nastaveniu, mám podobnú skúsenosť. V nastaveniach autentifikácie pri prihlasovaní máme nastavenú GRID kartu a nikdy sme to nemenili. Z ničoho nič začalo pýtať občas SMS kód. Jediné šťastie bolo to, že sme nemenili telefónne číslo, tak chodili na používaný mobil. Napriek nastaveniam striedavo občas pýtalo kód z karty, občas SMS kód, potom dlhšiu dobu pýtalo iba SMS kódy, a teraz už dlhšiu dobu pýta kódy z GRID karty. Jednoznačne ide o nejakú chybu v ich systéme.
Nie zlé nastavenie, ale rozdielne
Skontroloval si v poslednej dobe nastavenie? Tiež som mala notifikáciu cez telefón a odklikla som si ju...kukni
0 0
Muška Muška

Muška je offline (nepripojený) Muška

Mne tiež určitú dobu TB posielala SMS kódy. Tak som zavolala a zistila som, že mi to posielajú preto, lebo sa prihlasujem z inej adresy ako zvyčajne.
A vtedy som si uvedomila, že majú pravdu, ..mala som laptop pripojený na "voľnú sieť".
A priznávam, že som bola potešená, že banka aj takto "istí" účty, keď sa zrazu prihlasujem z inej siete.

Tiež si myslím, ak je všetko správne nastavené , tak v TB ozaj banking funguje bez chyby.
0 0
Onko Onko

Onko je offline (nepripojený) Onko

alla66 Pozri príspevok
Nie zlé nastavenie, ale rozdielne
Skontroloval si v poslednej dobe nastavenie? Tiež som mala notifikáciu cez telefón a odklikla som si ju...kukni
Ako som napísal, nastavenie bolo správne, zrejme išlo o "istenie", ktoré popísala Muška.

Muška Pozri príspevok
Mne tiež určitú dobu TB posielala SMS kódy. Tak som zavolala a zistila som, že mi to posielajú preto, lebo sa prihlasujem z inej adresy ako zvyčajne.
A vtedy som si uvedomila, že majú pravdu, ..mala som laptop pripojený na "voľnú sieť".
A priznávam, že som bola potešená, že banka aj takto "istí" účty, keď sa zrazu prihlasujem z inej siete.

Tiež si myslím, ak je všetko správne nastavené , tak v TB ozaj banking funguje bez chyby.
Podľa mňa toto nie je bezchybné fungovanie pri správnom nastavení. Bez chyby by to bolo, keby pri nastavení overovania pomocou GRID karty vždy overovalo pomocou GRID karty, nech sa prihlasujem z akejkoľvek siete. Na toto "istenie" pri zmene siete by mali upozorňovať na tej stránke s nastaveniami, lebo potom vznikajú také problémy, že človek nemá v správnu chvíľu pri sebe ten správny mobil, alebo je to číslo dokonca už nefunkčné ... Nechcem bezpečnostné srandičky, ktoré mi iba komplikujú život.
0 0
abel abel

abel je offline (nepripojený) abel

Stanko - a trváš na tom, že Tatra banka nikdy viac? Každá banka má svoje perličky. Môj syn si vybavoval internet banking v ČSOB, zobral si na to jeden deň dovolenky, lebo pracuje v inom meste a banku cez pracovnú dobu nestíha. Podpísal zmluvu a cez víkend chcel urobiť prevody. Čakal na sms správu a nič. Druhýkrát, tretí - správa nechodila. Išla som pozrieť zmluvu, či tam má uvedené správne telefónne číslo - a vidím - zmluva hybrid. Časť údajov na prvej strane zmluvy jeho, ďalšie údaje, adresa, bydlisko, telefón, OP, r.č. - nejakého inžiniera z Bratislavy. Tak som v pondelok zašla do banky, aby si nemusel brať znovu dovolenku. Slušne som pozdravila a slečne som oznámila, že idem kvôli synovej zmluve. Dáma na mňa spustila niečo v tom zmysle, že sa so mnou ani kľučky na dverách nebudú baviť a musí prísť on osobne. Mne je jasné, že musia prísť v prípadoch zmlúv majitelia účtov, aj som očakávala, že mi to povie, ale dá sa to povedať aj slušne a nie arogantne so zvýšeným hlasom. Nechala som ju dohovoriť a potom som jej slušne strčila pod nos ten zázrak, ktorý stvorila. A bosorka sa zmenila na skromnú popolušku. O chvíľu bolo všetko možné, spomenula si aj na zázračné slovíčka prepáčte, nehnevajte sa, ospravedlňujem sa, mrzí ma to. Urobila novú zmluvu a kľudne mi ju dala, aby som ju zobrala domov synovi podpísať.
0 0
seda seda

seda je offline (nepripojený) seda

Dobrý deň, nejakých 13 rokov mám účet v sporitelni. 12 rokov som nemala žiadne výhrady, no tento 13. je asi začarovný rok. Bežne mi sťahujú platby kartou 2x. Moje postupy sú asi také, že zavoláte na ich linku nahlásite, čo Vám urobili, pani Vám povie, že majú 30 dní na prešetrenie, peniaze Vám vrátia na účet asi do 14 dní a za ďaľších 14 dní Vám príde písomné vyjadrenie k Vašej reklamácií a tak zas a zas a zas. Lezie to dosť na nervy, a to nehovorím, že ak by mi trebalo súrne vyplieniť celý môj účet a presne by mi držali nejakých 120 EUR, ktoré by mi bolo treba, tak ich asi pôjdem požiadať o 120 EUR pôžičku na 14 dní. Zatiaľ čakám na začiatok 14 roku, môžno sa to zmení.
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
seda Pozri príspevok
Dobrý deň, nejakých 13 rokov mám účet v sporitelni. 12 rokov som nemala žiadne výhrady, no tento 13. je asi začarovný rok. Bežne mi sťahujú platby kartou 2x. Moje postupy sú asi také, že zavoláte na ich linku nahlásite, čo Vám urobili, pani Vám povie, že majú 30 dní na prešetrenie, peniaze Vám vrátia na účet asi do 14 dní a za ďaľších 14 dní Vám príde písomné vyjadrenie k Vašej reklamácií a tak zas a zas a zas. Lezie to dosť na nervy, a to nehovorím, že ak by mi trebalo súrne vyplieniť celý môj účet a presne by mi držali nejakých 120 EUR, ktoré by mi bolo treba, tak ich asi pôjdem požiadať o 120 EUR pôžičku na 14 dní. Zatiaľ čakám na začiatok 14 roku, môžno sa to zmení.
Nečakaj! Zmeň po trinástich rokoch banku, Slovenská sporiteľna a VÚB banka majú najdrahšie poplatky a účtujú si položky, ktoré v iných bankách máš zadarmo.
0 0
Načítať ďalšie