Zavrieť

Porady

účtovanie v MRP

Kto sa veľa pyta - veľa sa dozvie ...viac
Mam 2 otazky:

1. Od čoho závisia zelené políčka v účtovnom deníku - má to tak byt?
2. ako sa rozšíruje text faktúry?
Usporiadat
seda seda

seda je offline (nepripojený) seda

Dobrý deň, môžte mi skontrolovať, či som správne pochopila princíp účt. SF v MRP win. Nemám knihu SF, použila som pomôcku z tejto témy. Rozumiem tomu dobre, že počas roka neúčtujem do PD ani príjem ani výdaj v SF, len na konci roka zaúčtujem Príjem 14-SF tvorba napr. 1,86*12=22,32 a Výdaj 26-sociálny fond použitie na strl.lístky napr. 0,66*12=7,92? Len mi nie je jasné ako odúčtujem použitie SF mesačne na stravné lístky z pohľadávky voči zamestnancovi. Poradíte mi? Ďakujem. Ešte ma napadlo, že asi musím viesť pokladňu SF na tok peňazí, cez priebežné položky počas roka, či nie?
0 0
ZlaticaB ZlaticaB

ZlaticaB je offline (nepripojený) ZlaticaB

Som samouk v MRP a neviem si rady. Ako zaučtujem uhradenú fa.
Keď dam v prijatých FA uhradiť a spustim kontrolu tak mi chybu nehlási ale saldokonto nesedí.
0 0
mysimis mysimis

mysimis je offline (nepripojený) mysimis

obyčajný človiečik
Pri úhrade si si zadala správne analytiku?
0 0
ZlaticaB ZlaticaB

ZlaticaB je offline (nepripojený) ZlaticaB

Analytika je správna. Ale problém bude asi v tom, že som to dala iba do zoznamu uhrad. A uhradu som robila keď som učtovala bankový výpis. A vlastne toto neviem zosúladiť aby sa mi tie uhrady vyparovali v fakturami
0 0
Žabinka Žabinka

Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

Uhradíš najprv v prijatých faktúrach, tam ale musíš mať nastavenú voľbu Zaradiť úhradu aj do účtovného denníka. Následne ťa prehodí do denníka k zaúčtovanej faktúre, a tam to príslušne zaúčtuješ. To platí pre MRP Win PU.
1 0
ZlaticaB ZlaticaB

ZlaticaB je offline (nepripojený) ZlaticaB

A úhradu v bankového výpisu už neučtujem alebo ako?
0 0
Žabinka Žabinka

Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

ZlaticaB Pozri príspevok