Zavrieť

Porady

Reklamačný poriadok

Ako SZČO máme práčovňu a čistiareň a chcem sa spýtať, či si máme reklamačný poriadok spraviť my, alebo je to nejako pre všetkých rovnaké. Nikde som nič podobné nenašla.


Máte s tým nejaké skúsenosti???

Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    Bionda je offline (nepripojený) Bionda

    som taká aká som Bionda
    Treba si pozrieť Zákon o ochrane spotrebiteľa č.634/1992 a v niektorom vydaní Poradcu som aj videla ako má vyzerať vyvesený Reklamačný poriadok (potrpí si naň SOI-ka pri kontrole dáva aj pokutky).

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    Samozrejme , že treba viesť aj evidenciu reklamácii, kedy bola prijatá , akým spôsobom vybavená a dátum ukončenia a odovzdania reklamovaného produktu .

    Miruška je offline (nepripojený) Miruška

    Miruška
    Ano treba vyplniť reklamačný lístok, hlavne nezabudnúť dátum prijatia, popis reklamácie. Reklamačné lístky dostať normálne v papierníctve.
    Záručná doba sa nevzťahuje na chyby vzniknuté bežným používaním alebo bežným opotrebením výrobku.

    Pokiaľ sa spotrebiteľ nedohodne s predajcom ináč, platí doba 30 dní vybavenia reklamácie.

    Bionda je offline (nepripojený) Bionda

    som taká aká som Bionda
    Dámy Zita5 a Miruška, ak sa nemýlim Zuzana5 sa informovala o reklamačnom poriadku, to je taká somarina čo má visieť, aby ste si mohli prečítať aké práva a povinnosti vo všeobecnosti máte ako zákazník, vrátane zodp. osoby , ktorá musí byť vždy na pracovisku (keby niekto reklamoval čosi) a do koľkých dní sa považuje nevybavená reklamácia za vybavenú a kedy má nárok na vrátenie peňazí apod všetky tie veci čo ste vy vymenovali. Ak som však nepochopila otázku ja zle.

    Mickya je offline (nepripojený) Mickya

    Mickya
    Ja sa chcem spýtať, či treba vystaviť aj vtedy reklamač. lístok v prípade:
    Zákazník si dal u nás zhotoviť gumičku do pečiatky. My sme spravili grafický návrh a dali sme ďalšiemu podnikateľovi túto gumičku zhotoviť.
    Potom zákazník prišiel a nebol spokojný, že ten grafický návrh nie je dobrý, čiže gumičku ani neprevzal.
    Ďakujem

    Bionda je offline (nepripojený) Bionda

    som taká aká som Bionda
    Otázne je či ste si stanovili pri objednávke termín dodania.
    Reklamovať môžem až vtedy , keď je niečo mojím vlastníctvom.
    (kým nezaplatil, tak nie je, otázne je ak nedodržíte vy termín a máte stanovené sankcie) Treba si uvedomiť že v takýchto prípadoch hlavne trpí dobré meno podnikateľa , firmy a to často znamená viac.

    Mickya je offline (nepripojený) Mickya

    Mickya
    Bionda
    Otázne je či ste si stanovili pri objednávke termín dodania.
    Reklamovať môžem až vtedy , keď je niečo mojím vlastníctvom.
    (kým nezaplatil, tak nie je, otázne je ak nedodržíte vy termín a máte stanovené sankcie) Treba si uvedomiť že v takýchto prípadoch hlavne trpí dobré meno podnikateľa , firmy a to často znamená viac.
    Objednané bolo len ústne, žiadny papier sa nevypisoval.

    Bionda je offline (nepripojený) Bionda

    som taká aká som Bionda
    Mickya tak to je jasné, on neprevzal-nemá, a nezaplatil- nemáte peniaze ani vy.
    Závisí ešte či to ešte od vás bude chcieť. Ak nie je objednávka, prevziať to tiež nebude musieť .(totižto medzičasom si to môže zabezpečiť aj inde) donútiť ho nebudete mať ako.

    monikaba je offline (nepripojený) monikaba

    monikaba
    Potebovala by som pomoc na reklamačný poriadok v kaderníctve, vôbec neviem ako mam postupovať!

    Ďakujem

    Atoslav je offline (nepripojený) Atoslav

    Atoslav
    Ja viem, že to nie je k celkom k téme, ale chcel by som sa opýtať na situáciu:
    u koho si mám uplatňovať vykonanie záručnej opravy v prípade, ak predajca u ktorého som si tovar kupíl neexistuje?

    Ďakujem

    ANNAP je offline (nepripojený) ANNAP

    ANNAP
    neviem nájsť, je stanovené zákonom čo má reklamačný poriadok obsahovať? nejaké body?

    zuzka34 je offline (nepripojený) zuzka34

    zuzka34
    Dobrý deň!
    potrebovala by som vedieť či je potrebné na cenovke pri alkohole,ktorý nie je uvedený v Nápojovom lísku je potrebné uviesť len napr.jägermiester 0,04l 55,-Sk alebo tam musí byť aj jednotková cena za L.

    simka999 je offline (nepripojený) simka999

    simka999
    Dobrý deň.
    Potrebovala by som poradiť s reklamačným poriadkom pre second hand. Nemáte niekto vzor. ďakujem

    Melnick je offline (nepripojený) Melnick

    človek čo opustil Poradu. Melnick
    simka999 Pozri príspevok
    Dobrý deň.
    Potrebovala by som poradiť s reklamačným poriadkom pre second hand. Nemáte niekto vzor. ďakujem
    simka skús si upraviť tento.
    http://www.eastar.sk/static/podmienky.htm

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.