Zavrieť

Porady

Reklamácia chladničky

V decembri 2007 som kúpila chladničku. Je bez mrazáka, ale stále namŕza zadná stena a potom vody vyteka z chladničky, uz nam zničila aj čast kuchynskej linky, lebo sme si neskoro všimli ze tečie. V máji tohto roku som ju reklamovala, prišiel servisak, prečistil odtok do odparovača a povedal, že ak by to robilo znova tak asi vymeni kompresor. v júni som volala znova, odvtedy mi jeho asi "sekretarka" tvrdí, že sa ozvu. Po mesiaci som volala znova. Dnes mi povedal, že sa ozvu zasa a nič. Len sa chcem spytať, či môzem nejako odstúpit od zmluvy aby mi vrátili peniaze? Dakujem Bianka
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    feron je offline (nepripojený) feron

    feron
    Reklamáciu je treba dať písomne, potom majú 30 dní lehotu na vybavenie, ak to nespravia sú ďalšie možnosti ako napr.vrátenie peňazí alebo výmenu kus za kus.

    Reklamácia chladničky

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.