Zavrieť

Porady

reklamacia opravy auta

neviete mi prosim poradit ako mam postupovat ked som mal nehodu v ktorej som ostal ako poškodeny.Auto som dal do opravy autorizovanemu servisu nemenovany PO CAR PRESOV, aby mi platila zaruka lebo je este v lizingu a zaruke.Auto mi bolo odovzdane z množstvom chyb ako su nedofarbene časti piatych dveri, tažko uzatvarajuci kufor vraj mam silno bnuichnut a toi sa časom usadi???da sa strornovat platba od poistone aby mi to opravili alebo možu tak oblbovat ludi dalej???
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    palčo je offline (nepripojený) palčo

    palčo
    Ja by som skúsil zatelefonovať na Slovenskú obchodnú inšpekciu. Verím že Ti poradia.

    preboha je offline (nepripojený) preboha

    preboha
    auto Vám nemohlo byť odovzdané, auto ste museli prevziať. Ak ste ho prevzali, a na odovzdávacom protokole je prípadne uvedené, že bolo odovzdané bez závad, ako chcete reklamovať uvedené chyby? Platbu od poistovne nestornujete, pretože auto Vám bolo servisom vydané proti písomnému záväzku poisťovne, že opravu uhradí. Je to súčasť zmluvnej spolupráce servis - poisťovňa. Jediný, kto môže reklamovať ste Vy.ˇOkrem uvedených vád ktoré malo vozidlo pri prevzatí, sa môžu objaviť aj ďalšie počas prevádzky. Na opravu je zo zákona 6 mesačná záruka.

    reklamacia opravy auta

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.