Zavrieť

Porady

Rýchlosť internetu

Ahojte, poraďte mi prosím v otázke rýchlosti internetu. V tejto oblasti som jednoducho laik, i keď internet využívam denne. Používam lokálny internet a v blízkej budúcnosti budem musieť využívať mobilný. Po návšteve mobilných operátorov som nebola z ich informácií o moc múdrejšie. Ide mi o to aby sa mi stránky načítavali rýchlejšie a aby sa mi nezasekávalo video a pod. Ktoré parametre, neviem či som sa správne vyjadrila, sú rozhodujúce. Podľa čoho si vybrať. Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ludo_centrum je offline (nepripojený) ludo_centrum

    ludo_centrum
    pohoda62 Pozri príspevok
    Ahojte, poraďte mi prosím v otázke rýchlosti internetu. V tejto oblasti som jednoducho laik, i keď internet využívam denne. Používam lokálny internet a v blízkej budúcnosti budem musieť využívať mobilný. Po návšteve mobilných operátorov som nebola z ich informácií o moc múdrejšie. Ide mi o to aby sa mi stránky načítavali rýchlejšie a aby sa mi nezasekávalo video a pod. Ktoré parametre, neviem či som sa správne vyjadrila, sú rozhodujúce. Podľa čoho si vybrať. Ďakujem.
    mobilní operátori hlásajú všeličo, ale pravda je asi tak niekde medzi ničím a nulou z toho čo hlásajú o ich super špeciál extra bezkonkurenčný rýchly lacný a neviem čo.
    Som len užívateľ internetu od 1995, niečo z toho som pochytil.