Dobry den,
v marci som si v predajni NAY kupil plazmovy TV
znacky Samsung. Asi po tyzdni uzivania sa vyskitla zavada(cez
obrazovku "plavali" biele bodky). V predajni ma informovali, ze je to
pravdepodobne sposobene zlym TV signalom.Kedze som sa prave v tom case
stahoval, nechal som celu zalezitost tak, ze mozno je chyba v TV signale, ze sa uvidi po zmene adresy.
Zavada vsak pretrvavala aj po zmene bydliska so signalom z kablovky. TV bol reklamovany, po
mesiaci vrateny zo servisu. Zavada zial odstranena nebola.Rovnaka
zavada tak bola reklamovana druhy krat, scenar bol rovnaky, zavada
neodstranena. V oboch pripadoch bola reklamacia uznana a boli menene nejake komponenty. Cela procedura reklamacii bola komplikovana v tom, ze
toho casu som pracoval v zahranici, TV bol darom pre moju mamu, ktora
nebola schopna nosit prijimac danych rozmerov na reklamacie.Pred mesiacom som reklamoval vyrobok uz treti krat s rovnakou zavadou a
ocakavanim, ze mi bude ponuknuta moznost odstupenia od zmluvy.TV bol vsak znova poslany do servisu s tym, ze ma 30 dni na to,
aby sa vyjadril k reklamacii. Potreba 30 dni sa mi zdala minimalne zvlastna, pretoze zavada bola evidentna a posuditelna priamo na predajni(biele bodky cez obraz). Dnes vecer mi z predajne NAY poslali sms, ze zamietaju reklamaciu, z dovodu jej neopodstatnenosti.
Poradi mi niekto, ako by som mal v tomto pripade postupovat? Viem, ze TV mi v predajni nepreskusaju, s argumentom, ze nemaju kvalitny TV signal. Mam ho znova dovliect domov, vyskusat, zistit, ze zavada odstranena nebola(vlastne som ani neziadal jej odstranenie, chcel som odstupit od zmluvy..cakalo sa na vyjadrenie servisu),vliect ho naspat a cakat dalsi mesiac?...a mam to robit do nekonecna? Uz si pripadam ako v case 20 rokov dozadu.
Najradsej by som TV nechal na predajni a kontaktoval priamo SOI, len si neviem predstavit, kolko bude taky proces trvat.
TV mam v uzivani cca. 8 mesiacov, z
toho bol 3 mesiace v servise a zvysok casu pokazeny....budem vdacny za kazdu radu. Fakt neviem, co robit.