Zavrieť

Porady

tretia reklamacia rovnakej zavady TV...a nic

Dobry den,
v marci som si v predajni NAY kupil plazmovy TV
znacky Samsung. Asi po tyzdni uzivania sa vyskitla zavada(cez
obrazovku "plavali" biele bodky). V predajni ma informovali, ze je to
pravdepodobne sposobene zlym TV signalom.Kedze som sa prave v tom case
stahoval, nechal som celu zalezitost tak, ze mozno je chyba v TV signale, ze sa uvidi po zmene adresy.
Zavada vsak pretrvavala aj po zmene bydliska so signalom z kablovky. TV bol reklamovany, po
mesiaci vrateny zo servisu. Zavada zial odstranena nebola.Rovnaka
zavada tak bola reklamovana druhy krat, scenar bol rovnaky, zavada
neodstranena. V oboch pripadoch bola reklamacia uznana a boli menene nejake komponenty. Cela procedura reklamacii bola komplikovana v tom, ze
toho casu som pracoval v zahranici, TV bol darom pre moju mamu, ktora
nebola schopna nosit prijimac danych rozmerov na reklamacie.Pred mesiacom som reklamoval vyrobok uz treti krat s rovnakou zavadou a
ocakavanim, ze mi bude ponuknuta moznost odstupenia od zmluvy.TV bol vsak znova poslany do servisu s tym, ze ma 30 dni na to,
aby sa vyjadril k reklamacii. Potreba 30 dni sa mi zdala minimalne zvlastna, pretoze zavada bola evidentna a posuditelna priamo na predajni(biele bodky cez obraz). Dnes vecer mi z predajne NAY poslali sms, ze zamietaju reklamaciu, z dovodu jej neopodstatnenosti.
Poradi mi niekto, ako by som mal v tomto pripade postupovat? Viem, ze TV mi v predajni nepreskusaju, s argumentom, ze nemaju kvalitny TV signal. Mam ho znova dovliect domov, vyskusat, zistit, ze zavada odstranena nebola(vlastne som ani neziadal jej odstranenie, chcel som odstupit od zmluvy..cakalo sa na vyjadrenie servisu),vliect ho naspat a cakat dalsi mesiac?...a mam to robit do nekonecna? Uz si pripadam ako v case 20 rokov dozadu.
Najradsej by som TV nechal na predajni a kontaktoval priamo SOI, len si neviem predstavit, kolko bude taky proces trvat.
TV mam v uzivani cca. 8 mesiacov, z
toho bol 3 mesiace v servise a zvysok casu pokazeny....budem vdacny za kazdu radu. Fakt neviem, co robit.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Bobbix je offline (nepripojený) Bobbix

    muž Bobbix
    Pomohol by blizsi opis zavady - ci tie biele body su na obrazovke aj pri pozerani napr. DVD, Videorekordera, kamery ... alebo len pri pozerani TV signalu. Ak je to ten posledny pripad, predajca moze mat pravdu. Biele body - droppy - sa vyskytuju pri nizsej kvalite TV signalu (vyskusat napojit iny TV prijmac, moze byt menej nachylny na kvalitu signalu, pripadne vyskusat sledovanie TV signalu cez videorekorder - zvykne zosilovat signal).

    bianka117 je offline (nepripojený) bianka117

    bianka117
    Presne tento isty problem mam ja s chladničkou. Opravar bol u nas uz 3x, akurat ze 1x to nezapisal do zaručneho listu, takze môze prist este 1x. Tečie nam chladnička od sameho začiatku. Tiez neviem čo s tym.

    m3151979 je offline (nepripojený) m3151979

    m3151979
    dakujem za reakciu...ano..problem je len pri TV signale, lenze som si dal tu namahu, od znameho som si pozical TV, zapojil na rovnaky koax a signal bol v pohode. Takisto som zapojil moj TV u znameho. Na mojom bodky, na jeho nic. Tuto zavadu som reklamoval uz 2x, zakazdym to uznali, teraz vsak neviem preco nie...je to totiz evidentna chyba...skor by som ocenil radu, aky postup mam zvolit predtym, ako s tym pojdem za adokatom....to sa mi inak fakt nechce.

    Bobbix je offline (nepripojený) Bobbix

    muž Bobbix
    Urcite by si mal najprv vycerpat vsetky sposoby zistenia vady a az potom rozmyslat o pravnych krokoch. Mne to stale vychadza na nedostatocny signal a prilis citlivy prijmac, co ale chyba nieje. Mal by si vidiet, co pozeram ja z kablovky, na tvojom tv by som mal polovicu zasumenych kanalov.
    Co sa tyka servisu - podla mna si tam napisu co chcu, aby presvedcili zakaznika ze nieco robili. Priklad: na moju kameru existuje na Slovensku iba jeden servis. Kamera bola odoslana na opravu s popisom - zle nahrava a prehrava. Servis vraj nenasiel chybu, tak ju iba vycistil. Po nejakom case som ju vyskusal a zistil, ze zavada pretrvava. Najlepsia bola poznamka na fakture - na precistenie kamery sa zaruka nevztahuje. Precistenie stalo viac ako 1200 korun. Myslis si, ze nieco s nou robili ??
    Co sa tyka kablovky - reklamoval som, ze je vo zvuku brum pri napojeni zvukoveho signalu do domaceho kina - receivera a zaroven zvuku z PC. Vyjadrenie kablovky?? Mam prilis citlivy receiver.
    Sorry, musim ist do prace.

    E_traxx je offline (nepripojený) E_traxx

    E_traxx
    Ako to dopadlo s tym TV Samsung? Ja mam velmi podobny problem a vyzera to tiez na sudny spor...

    amoo je offline (nepripojený) amoo

    amoo
    Moja skusenost zariadenie pocas zarucnej doby som 3x reklamoval a vsetko musi byt spisane potvrdene az na 4 reklamovanie mi vratili peniaze. Tych 30 dni maju vzdy cas zo zakona nic s tym nenarobite,
    Iba ze by ste vec neporusenu vratily (vraj je to 3 dni? neviem) v neporusenom peposkodenom stave a obale, no mohlo byt rozbalene a odskusane u vas doma, bez udania dovodu vraj nemusite nic vysvetlovat a vratia vam peniaze, resp je to na ochote predajcu?
    No ak si kupite vec a budete ju 3x reklamovat, kazdy druhy tyzden a 3x30 to je 90 dni ste bez veci to aby ste si kupili novu a dufali ze vam peniazky vratia

    Ak sa chyba prejavi do 6 mesiacov povazuje sa to za vyrobnu chybu. Do 1 roka sa reklamacia tech. posudok deje na naklady predajcu vyrobcu v druhom roku sice mozete reklamovat ale v nejakom pripade ak ide o neopodstatnenu rekl. pripadne naklady s touto reklamaciou vam vraj mozu dat k nahrade. a vec vam neopravenu vratia pripadne opravia na vase naklady.
    No ak vec sa prvykrat pokazila v pribehu 6 resp 12 mesiacov opodstatnene 24 mesiacou (cosa malo vraj preddlzit potom skartit) a budete vytrvaly a dokladny mali by ste sa dostat k svojim peniazom po 3 reklamacii pri 4 reklamovani hoci osobne si myslim ze po 2 reklamacii 3 reklamovani.

    Vam ostava este moznost nezavisleho tech. posudku opravnenej organizacie, ak bude vo vas prospech penieze za posudok by ste mali vymoct. A tiez ich doporucenym listom vyzvat ze vec postupite na SOI pripadne aj tak urobit, ked naozaj ta ista zavada bez vaseho pricinenia a zasahu je v tom TVP mate sancu.
    Naposledy upravil amoo : 19.07.09 at 16:01 Dôvod: doplnenie

    Mária27 je offline (nepripojený) Mária27

    Mária27
    Môžem napísať vlastnú skúsenosť.
    V roku 2007 som kúpila LCD televízor Samsung. Rok krásne fungoval, potom boli pekné len prvé kanále (asi 10), ostatné rôzne nepekné. Prvýkrát mi v oprave čosi vymenili aj napriek tomu, že za týždeň pozorovania im len raz ukazovalo zlý obraz. U mňa doma - zle. Prišli si ho vziať a videli nekvalitu, v opravovni však bol obraz krásny. Tretíkrát mi ho už nechceli vziať, vraj mám zavolať káblovku a všetko dať premerať.

    Volala som káblovku, písala emaily, urgovala. Po mesiaci nečinnosti som si objednala mágio. Pomohlo! Mám nádherný obraz na všetkých kanáloch! Už pol roka.

    tretia reklamacia rovnakej zavady TV...a nic

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.