Zavrieť

Porady

vyhlasenie na uplatnenie nezdanitelnej casti zakladu dane

Dobry den,

kedze mam problem a uz neviem na koho by som sa obratila, tak by som Vas chcela poprosit o radu.
Ide o to, ze v mesiaci oktober som koncila u jedneho zamestnavatela a robila som ale jeden den aj u druheho zamestnavatela a u oboch som mala nedopatrenim podpisane vyhlasenie na uplatnenie nezdanitelnej casti a teraz neviem ako to doriesit a napravit.
Dakujem
Som studentkou VS
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    sibaka Pozri príspevok
    Prosím, kde najdem formulár - vyhlasenie na uplatnenie nezdanitelnej casti zakladu dane. Ďakujem
    http://www.drsr.sk/drsr/slovak/danov...asenie2011.rtf

    tinaM je offline (nepripojený) tinaM

    tinaM
    hermionia Pozri príspevok
    Dobry den,

    kedze mam problem a uz neviem na koho by som sa obratila, tak by som Vas chcela poprosit o radu.
    Ide o to, ze v mesiaci oktober som koncila u jedneho zamestnavatela a robila som ale jeden den aj u druheho zamestnavatela a u oboch som mala nedopatrenim podpisane vyhlasenie na uplatnenie nezdanitelnej casti a teraz neviem ako to doriesit a napravit.
    Dakujem
    Som studentkou VS
    Podáš si sama daňové priznanie k dani z príjmu za r.2008 a daň doplatíš.
    Iné ma nenapadá.