Zavrieť

Porady

podnikanie FO v poľnohospodárstve

Dobrý deň, potrebujem radu. Som študentka a potrebujem prácu na zápočet , téma znie:Podnikanie FO v poľnohospodárstve podľa osobitých predpisov, tak ako je to v zákone.Mám si vymyslieť živnosť.Spriateľom chceme predávať mäsové a mliečne produkty z nášho gazdovstva, ale to naozaj. Takže potrebujem nejaký postup ako to uskutočniť v reáli a napísať aj o tom prácu.ďakujem za akékoľvek nasmerovanie Chanah
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Ivan8 je offline (nepripojený) Ivan8

    Ivan8
    Predpokladám,že budete chovať nejaký dobytok a ten
    spracovávať na výrobky.
    Na takúto činnosť sa nevsťahuje živnosť, je to poľnohospodárska činnosť. Dotácie sa prideľujú len ak budete obhospodarovať
    pôdu s výmerom nad 1ha.
    Na obecnom úrade sa nahlásite, že chcete podnikať v
    poľnohospodárstve a tam Vám pridelia IČO.
    Najlepšie bude ak sa budete informovať na pobočke Slovenskej poľnohospodárskej komore.

    u.erika je offline (nepripojený) u.erika

    matka, babka troch prekrásnych chlapcov ...viac u.erika