Zavrieť

Porady

Prosim o pomoc s prekladom zopar riadkov ANGLICKEHO textu

Ide o text z oblasti marketingu

By the 1950s, the competition for consumers’ pocketbooks got too
heated to depend upon the skills of super salesmen who could ‘‘sell
ice to Eskimos.’’ Once again the automotive industry led the way. This
time it was General Motors that created a new paradigm by pushing
the concept of market segmentation: Don’t try to sell everyone a Chevrolet.
Identify a specific market, create a product to appeal to that
market (Chevy for the working man, Cadillac for his boss, and so on),
and differentiate your product so people in that market will prefer it to
the competition. The modern marketing era was born.
The Consumer as Couch Potato
The stars of marketing executives began to rise in corporations that
came to depend upon clever promotional strategies to ‘‘sell the sizzle’’
instead of the steak. But this ascendancy was not without its critics,
who were alarmed by what they viewed as the exploitation of the
masses by Madison Avenue.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    hanelie je offline (nepripojený) hanelie

    sprievodca CR Rakúsko, hanelie
    http://translate.google.com/translate_t#

    sem môžeš prekopírovať celý text
    Preklad:


    V 1950-tych rokoch, súťaže pre vreckových zákazníkov o horúcu pozíciu v závislosti na skúsenostiach na super predajcu, ktorý by mohol „predať ľadové Eskimá.“ Neskôr opäť automobilový priemysel ich naviedol na cestu. Tento čas General Motors vymyslel novú formu podnikavého konceptu market segmentation – trhového členstva, segmentu: Nepredávaj všetkým Chevrolet. Identifikuj špecifický trh, vytvor produkt čo apeluje na tento trh (Chevy pre pracujúceho muža, Cadillac pre jeho šéfa a tak ďalej), a diferencuj svoj produkt tak, aby ľudia na trhu preferovali produkt v závislosti na súťaži, rivalite, konkurencii. Moderna marketingová éra sa zrodila.
    Zákazník ako gaučový zemiak.
    Top vedúci marketingový pracovnici založili nove združenia čo prišli s myšlienkou v závislosti od inteligentných propagačných stratégií „predať prsk“ namiesto stejku. Ale tato prevaha, nadváha nebola bez kritík, boli alarmujúce, kde oni videli využitie pre masy v Madison Aveneu.






    PS. Mozno si to budes musiet trosku ucesat. Myslim ze by si mal pochopit o com to bolo, kedze vies z kade si to cerpal.

    Ghost135 je offline (nepripojený) Ghost135

    Ghost135
    No v translatore vyjdu z toho uplne bludy preto som chcel nech sa na to dakto mrkne a aspon priblizne to prelezi.

    paco1221 je offline (nepripojený) paco1221

    paco1221
    quetinka_kade Pozri príspevok
    Preklad:


    V 1950-tych rokoch, súťaže pre vreckových zákazníkov o horúcu pozíciu v závislosti na skúsenostiach na super predajcu, ktorý by mohol „predať ľadové Eskimá.“ Neskôr opäť automobilový priemysel ich naviedol na cestu. Tento čas General Motors vymyslel novú formu podnikavého konceptu market segmentation – trhového členstva, segmentu: Nepredávaj všetkým Chevrolet. Identifikuj špecifický trh, vytvor produkt čo apeluje na tento trh (Chevy pre pracujúceho muža, Cadillac pre jeho šéfa a tak ďalej), a diferencuj svoj produkt tak, aby ľudia na trhu preferovali produkt v závislosti na súťaži, rivalite, konkurencii. Moderna marketingová éra sa zrodila.
    Zákazník ako gaučový zemiak.
    Top vedúci marketingový pracovnici založili nove združenia čo prišli s myšlienkou v závislosti od inteligentných propagačných stratégií „predať prsk“ namiesto stejku. Ale tato prevaha, nadváha nebola bez kritík, boli alarmujúce, kde oni videli využitie pre masy v Madison Aveneu.






    PS. Mozno si to budes musiet trosku ucesat. Myslim ze by si mal pochopit o com to bolo, kedze vies z kade si to cerpal.


    viem ze sem pisem dos neskoro ale s tvojim prekladom celkom nesuhlasim v niektorych castiach ano ale nieje to sto percentny preklad

    gabrinka je offline (nepripojený) gabrinka

    gabrinka
    Prosim o pomoc pri prekalde textu abstraktu, velmi by ste mi tím pomohli, vopred dakujem.....

    TEXT.

    Text.....

    SABOVA, P.:Vyuzivanie pracovneho materialu na hodinach pracovneho vyucovania na prvom stupni zakladnej skoly.Diplomova praca.Katolicka univerzita v Ruzomberku.Pedagogicka fakulta.Katedra Predskolskej a elementarnej pedagogiky.Skolitel:Paedr.Anna Skokanova,PhD.Stupen odbornej kvalifikacie:Magister.Ruzomberok:2012.---------s.
    Praca je zamerana na problematiku vyuzivania pracovneho materialu na hodinach pracovneho vyucovania v priebehu primarneho vzdelavania v zakladnej skole. V priebehu pracovneho vyucovania sa u ziakov na prvom stupni zakladnej skoly zdokonaluju pracovne zrucnosti,schopnosti a spravne navyky pri manipulacii s rôznym materialom,ako aj pri sebaobsluhe,co je pre ziakov v mladsom skolskom veku velmi dôlezite.U ziakov dochadza k uvedomovaniu hodnôt ludskej prace a chapaniu jej dôležitosti,čo má následne priaznivý vplyv na žiakove kognitívne schopnosti,kreativitu a predovšetkým na vnímanie a akceptaciu základných životných hodnôt.Svoju pozornosť v praktickej časti prekladanej práce upriamime na možnosti rôznorodého využitia pracovného materiálu na hodinách pracovného vyučovania na prvom stupni základnej školy.Príroda je k nám naozaj veľmi štedrá,Boh nám prostredníctvom nej zabezpečil všetko potrebné pre náš život.Jej zmysluplné využitie môžeme realizovať aj počas vyučovacích hodín predmetu pracovné vyučovanie.Chceme zdôrazniť.že práca bola,je a stále bude zákldom rozvoja ľudskej spoločnosti a jej nevyhnutnosť je dôležité vštepovať žiakom neustále.

    Kľúčové slová:pracovné vyučovanie,pracovný materiál,žiak,primárne

    Prosim o pomoc s prekladom zopar riadkov ANGLICKEHO textu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.