Zavrieť

Porady

pracovnoprávne vzťahy

Pracujem ako učiteľka. Chcela by som si rozšíriť aprobáciu o ďalší predmet. Štúdium si chcem hradiť sama. Môj zamestnávateľ s tým nesúhlasí, nepotrebuje daný predmet. Môže mi štúdium zakázať. Budem potrebovať dejakú dovolenku v rámci školského roka na skúšky. Môže mi dovolenku neposkytnúť?

Porada poraď
Ďakujem
Naposledy upravil lukacovaanna : 01.06.05 at 11:52
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Jana Acsová je offline (nepripojený) Jana Acsová

    daňový poradca, audítor Jana Acsová
    Podľa mňa môže, ale ...

    Ale ak si učiteľka, tak určite tam máte "pracovný poriadok", ktorý rieši, kedy si môžeš čerpať dovolenku, ako a kedy si máš o ňu požiadať, či sa na krátkodobú dovolenku tiež požaduje súhlas atď. A možno máte aj odbory a kolektívnu zmluvu. Všetky tieto "vnútorné predpisy" ťa chránia a informujú. Vyžiadaj si ich.

    Luba2 je offline (nepripojený) Luba2

    Luba2
    Štúdium Ti zakázať nemôže, ale môže Ti klásť polená pod nohy tým, že Ti nepodpíše dovolenku, resp. že Ťa nijako neuvoľní do školy. Dá sa to riešiť čiastočne aj potvrdeniami od lekára, resp. OČR-kami, ale môže sa Ti stať že pri najbližšej príležitosti budeš prvá na odstrel, keď sa budú znižovať stavy, alebo podobne.

    anto je offline (nepripojený) anto

    ekonóm anto