Zavrieť

Porady

Vrátenie tovaru

Dnes som si v počítačovej predajni zakúpila tovar - modem. Majiteľ predo mnou rozbalil krabicu, ukázal príslušenstvo, vysvetlil. Zaplatila som, pokladníčka na pokl. doklad napísala výrobné číslo a záručnú dobu. Doma som však zažila šok.
1. Výrobné číslo tovaru nesedí s tým na pokl. doklade
2. Výr. číslo je opísané z krabice, ktorá nepatrí k tomuto výrobku
3. krabica je ošúchaná, natrhnutá
4. chýba inštalačné CD, ktorá je uvedené v príslušenstve
5. návod na použitie je 2 x, pričom na jednom sú chyby, návod je obchytkaný, poprehýňaný - je očividné, že ho niekto študoval
6. na gumičke, ktorou boli zopnuté káble, bol chumáč blond vlasov - škoda len, že som ich odstránila
7. vrchol - na dne krabice ospravedlnenie výrobcu za reklamáciu

Očividne mi predali tovar, ktorý niekto reklamoval. Hneď ráno ho chcem ísť vrátiť, nie som konfliktný typ, neviem sa hádať... Ako mám postupovať? Jednoducho prísť, uviesť argumenty a požadovať vrátenie peňazí. Mám svoje pripomienky spísať alebo to riešiť iba ústne...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    Monča Pozri príspevok
    Dnes som si v počítačovej predajni zakúpila tovar - modem. Majiteľ predo mnou rozbalil krabicu, ukázal príslušenstvo, vysvetlil. Zaplatila som, pokladníčka na pokl. doklad napísala výrobné číslo a záručnú dobu. Doma som však zažila šok.
    1. Výrobné číslo tovaru nesedí s tým na pokl. doklade
    2. Výr. číslo je opísané z krabice, ktorá nepatrí k tomuto výrobku
    3. krabica je ošúchaná, natrhnutá
    4. chýba inštalačné CD, ktorá je uvedené v príslušenstve
    5. návod na použitie je 2 x, pričom na jednom sú chyby, návod je obchytkaný, poprehýňaný - je očividné, že ho niekto študoval
    6. na gumičke, ktorou boli zopnuté káble, bol chumáč blond vlasov - škoda len, že som ich odstránila
    7. vrchol - na dne krabice ospravedlnenie výrobcu za reklamáciu

    Očividne mi predali tovar, ktorý niekto reklamoval. Hneď ráno ho chcem ísť vrátiť, nie som konfliktný typ, neviem sa hádať... Ako mám postupovať? Jednoducho prísť, uviesť argumenty a požadovať vrátenie peňazí. Mám svoje pripomienky spísať alebo to riešiť iba ústne...
    Buď neoblomná a trvaj na výmene tovaru - nech ti dá iný taký istý modem.

    Monča je offline (nepripojený) Monča

    Monča
    Vďaka za podporu. Dopadlo to dobre. Konateľ nebol prítomný, zamestnanci síce začali vykladať iné značky tovaru, ktoré mi ale nič nehovorili. Sami priznali, že nevedia, odkiaľ to vytiahol. Keďže taký istý nepoškodený nový tovar nemali, požadovala som peniaze späť a vyhoveli mi.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.