Dnes som si v počítačovej predajni zakúpila tovar - modem. Majiteľ predo mnou rozbalil krabicu, ukázal príslušenstvo, vysvetlil. Zaplatila som, pokladníčka na pokl. doklad napísala výrobné číslo a záručnú dobu. Doma som však zažila šok.
1. Výrobné číslo tovaru nesedí s tým na pokl. doklade
2. Výr. číslo je opísané z krabice, ktorá nepatrí k tomuto výrobku
3. krabica je ošúchaná, natrhnutá
4. chýba inštalačné CD, ktorá je uvedené v príslušenstve
5. návod na použitie je 2 x, pričom na jednom sú chyby, návod je obchytkaný, poprehýňaný - je očividné, že ho niekto študoval
6. na gumičke, ktorou boli zopnuté káble, bol chumáč blond vlasov - škoda len, že som ich odstránila
7. vrchol - na dne krabice ospravedlnenie výrobcu za reklamáciu
Očividne mi predali tovar, ktorý niekto reklamoval. Hneď ráno ho chcem ísť vrátiť, nie som konfliktný typ, neviem sa hádať... Ako mám postupovať? Jednoducho prísť, uviesť argumenty a požadovať vrátenie peňazí. Mám svoje pripomienky spísať alebo to riešiť iba ústne...