Zavrieť

Porady

Sukromny predaj tovaru a zakon...?

Dobry den.

Som tu novy a som tu vlastne koli jednej veci... podstata-
-som student
-objednal som si pristrojeXX (cena okolo 2000Sk, podobne vyska mojho predaja +/-1000Sk) zo zahranicia cez ebay, cize ziadne nakupne doklady nemam
-pristrojeXX teraz ponukam na predaj- klasicka inzercia, ale za chvilu budem mat hotovy aj moj internetovy obchod.

V tejto situacii zacinaju moje otazky-

1. mozem predavat moje pristrojeXX bez dokladu, kupno predajnej zmluvy, ked to do podmienok obchodu napisem? Napriklad cele Avizo je o tom- predaj na dobierku, nikto nic neeviduje... ale nieje tam niekde strop? max zarobena suma? max obrat?

2. ak strop existuje a predsa nemusim predavat s papierom, ako je to kontrolovatelne?

3. zaruka... obchodnik je povinny dat 24 mesiacov. musim ja nejaku dat?

Som student, chcem si takto nieco privyrobit a predpokladam, ze predaj v tej oblasti, z akej su tieto pristroje bude pre mna aj vecou do buducnosti (kedze v tomto odbore studujem...). Preto by som rad vedel na com som a ci nieco neporusim... napadli ma teraz vsetci ti predajcovia na auckie.sk, aukro.cz... neviem kolko z nich ma zivnost, ale je tam dost aj "stalych privyrabacov" co to robia pomimo prace.

Dakujem za odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivico je offline (nepripojený) ivico

    ivico
    Dobrý deň,