wagner Záverečné slovo by sme mali mať asi my, čo sa rozhodujeme. Tvoje ponuky považujem iba za obyčajnú neplatenú reklamu na tejto stránke. Doporučujem Richardovi, nech tieto príspevky vymaže. A okrem iného, ja ako majiteľ plne elektrifikovaného rodinného domu vôbec nenaletím na tieto oblbovačky. Poučila som sa - otec mojej kamarátky naletel a skoro sa nedoplatil. Nikdy za elektrinu nedoplácal a teraz mu prišlo vyúčtovanie doplatok 100 €.(Dom s kuchyňou, kúpeľňou a spálňou - tri endurá) Podotýkam, že v zime kúril drevom a elektrikou iba na jeseň. Ale už si to vybavil a prešiel naspäť k pôvodnej firme. Mne vo vyúčtovaní vrátili 150 € - tak ako aj vlani. Zostala som verná pôvodnej firme. Ďakujem v mene normálnych vlastníkov elektrifikovaných domov za takúto božskú ponuku. A už tu neoblbuj.
Ako kto. Ja osobne jeho príspevky nepovažujem za reklamu, ale skôr za osvetu. Pretože sa pripomína užívateľom ako možná alternatíva aj iného dodávateľa. Mnohí tieto veci nesledujú, a ani im na um nepríde zmeniť dodávateľa. Čo je tiež nie veľmi pozitívna slovenská črta, pretože sa takýmto prístupom zabraňuje rozvíjaniu konkurencie.
Viďme základných dvoch mobilných operátorov, ktorí si žili ako prasce v žite. Nepovedzte mi tu niekto, že výška hovorného bola normálna po všetky tie roky.
Príchodom O2 sa konečne i tak po dlhej dobe zobudil T-mobile. A prečo?
Pretože jednoducho na Slovensku prakticky existuje istota zotrvať u pôvodnej ponuky. Je jedno či je sú to telekomunikačné služby, obchody,
energie...
Jednoducho osvedčený zaužívaný teľací chodník. Vychodený. A nie vybočiť z radu.
Odporujeme si sami sebe.
Po revolúcii bol boom na vytváranie malých vodných elektrární, aj boli myslím podporované zo strany štátu, ani neviem aký je dnes stav.
A geotermálna energia, vysoko ekologická , myslela som, že sa bude rozvíjať rýchlejším tempom. Podmienky sú.
Prečo sa musíme neustále zastrašovať?
Ak neuspejem, ukončím zmluvu a odídem. Jednoduché. Takže záverečné slovo má vždy zákazník, len musí mať v prvom rade vôbec na výber.