Dobrý deň, mám pár otázok týkajúcich sa pokladne:
1.) po školení na pokladni mi zostali skúšobné/fiktívne položky, školiteľ mi urobil dennú uzávierku, tak tú som potom neurobila. Na druhý deň som chcela blokovať a vyhodilo mi,že nemám urobenú dennú uzávierku. Tak som ju urobila, lenže tam boli aj všetky fiktívne operácie z predošlého dňa. Ako sa to upraví a zaeviduje do knihy pokladne?
2.) "prenos" v pokladničnej knihe znamená začiatočný a konečný stav v mesiaci?
3.) neplatca DPH nevypĺňa pravú stranu v knihe?Len popis?
4.) ak mám pokladňu s fiškálnym modulom, tak treba robiť aj mesačnú uzávierku alebo len dennú?
5.) môžem hýbať a upravovať si cenník? Pre väčší počet klientov a pod.? Lebo v pokladni sú niektoré sumy pevne stanovené.
Ďakujem krásne. Možno sú to jednoduché veci, ale chcem v tom mať jasno. Celá pokladňa ma desí.