Deganova Mňa to tiež vytáča, že vlastne bez toho aby sa spýtal to jednoducho urobí. Tiež na hnevá, že nikde nemajú cenník úkonov a tak dopredu neviem, či to moja peňaženka zvláddne. Veď predsa aj keď si idem kúpiť napr. kabát dopredu viem jeho cenu. A tu otvoríš ústa a je to ... neviem za čo, raz plomba 10 eur, potom 15 (stále rovnaká).
V každej ambulancii, nielen stomatologickej je povinnosť mať cenník na viditeľnom mieste, ak ho nevidím, spýtam sa, kde sa môžem pozrieť, aké majú ceny.
Súhlasím, že pri akejkoľvek kúpe sa človek zaujíma o cenu.
Ľudia, prosím Vás, prečo tak nerobíte aj u lekára.? Mne, keby sa stalo, že mi urobí lekár úkon svojvolne, že nejde o vzájomnú dohodu nezaplatím. Veď nie je povinnosť, ak nejdem nakupovať, alebo využiť službu, nosiť so sebou peniaze.
Myslíte si, že si poštvete lekára...nemám tú skúsenosť, naopak, má ku mne iný prístup."dovolila" som si upozorniť primára oddelenia pri vyšetrovaní, keď na mňa zvýšil hlas, aby sa ku mne správal slušne, že mám všetky pohladávky voči poisťovni v poriadku a teda prispievam aj na jeho odmeny. Ospravedlnil sa a nemám pocit pri opakovaných návštevách, že by sa na mne vŕšil, naopak, CT mi vybavil prednostne.
Tak ako píše Lilka, kazy zubov sú odlíšené podľa hľbky a šírky kazu, v tomto ohlade by som sa neobávala, že mi lekár zapíše nesprávne, lebo Zubná karta sa používa aj ako identifikačný doličný predmet v prípade objasňovania identity a každý lekár to vie, preto si nedovolí chybný zápis.
Chápem vaše obavy, ohlasit sa, ale to je prave dôvod, že lekarom posilnujeme sebavedomie. Tak je to so všetkými službami, nielen zdravotnými. Doma šomreme, a tam kde by sme mali čušíme.