Áno.Môžete pýtať späť plnú sumu alebo iný výrobok.
http://www.soi.sk/sk/Poradna/Rady-sp...ntentInd/3.soi
§ 623 OZ
Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).Podľa výkladu OZ záleží len na kupujúcom, či si uplatní právo na výmenu alebo vrátenie peňazí. Ak si však zvolí jedno z*týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť,
V*prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z*nich bráni v*riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či uplatní právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie peňazí.
To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká chyba, aká bola najmenej dvakrát* opravovaná, vyskytne tretíkrát v*záručnej dobe.
Chyby, ktoré sa síce odstrániť nedajú, ale nebránia riadnemu užívaniu veci (napr. funkčná, ale poškriabaná chladnička) - v*takýchto prípadoch má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z*ceny. Výška zľavy je vecou dohody medzi kupujúcim a predávajúcim.
§ 597 OZ
Ak dodatočne vyjde najavo vada, na ktorú predávajúci kupujúceho neupozornil, má kupujúci právo na primeranú zľavu z*dojednanej ceny zodpovedajúcu povahe a*rozsahu vady; ak ide o*vadu, ktorá robí vec neupotrebiteľnou, má tiež právo od zmluvy odstúpiť.