húžva
14.02.09,19:00
Ahojte poraďáci.

Prosím vás, vie mi niekto poradiť, či sa dá popri práci obchodného zástupcu vyštudovať vysoká škola? Skúsil, respektíve podarilo sa to už niekomu?

Ďakujem
silviamb
15.02.09,01:13
Moja kamaratka pracuje ako obchodna zastupkyna pre jednu firmu a popri tom dialkovo studuje na VS. Nema problem to sklbit, aj ked je pravda, ze v jej firme nikoho nezaujima kolko hodin denne robi, ale ake ma vysledky. Takze realne funguje tak, ze robi 4 dni v tyzdni na uplne maximum a jeden pracovny den ma k dobru pre seba. Dost zalezi od firmy - su firmy, kde maju obchodni zastupcovia v autach GPS - nie kvoli navigacii, ale kvoli lokalizacii a tam by to zrejme neslo.
húžva
15.02.09,13:59
Ďakujem Vám.
businessman
25.02.09,10:46
hm, ja som zacal v tretom rocniku pracovat ako full time v jednej marketingovej firme, kde mi bolo tolerovane, ze som student. No postupne som mal stale viac povinnosti a zodpovednosti a skola isla bokom. Skolu som studoval denne a mal som dost problemy dostavit sa na cvicenie ap. Nastalo to, coho som sa bal. Vhodili ma zo skoly. Ale ako napisala silviamb, externe a pri troske stastia a lahkej vysokej skole to zmakne lavou zadnou. Tak drzim palce
buchač
28.02.09,15:22
hm, ja som zacal v tretom rocniku pracovat ako full time v jednej marketingovej firme, kde mi bolo tolerovane, ze som student. No postupne som mal stale viac povinnosti a zodpovednosti a skola isla bokom. Skolu som studoval denne a mal som dost problemy dostavit sa na cvicenie ap. Nastalo to, coho som sa bal. Vhodili ma zo skoly. Ale ako napisala silviamb, externe a pri troske stastia a lahkej vysokej skole to zmakne lavou zadnou. Tak drzim palce


Čo je to ľahká vysoká škola ?

Dnes som čítal rozhovor :

http://www.pluska.sk/-rozhovor-2009-02-vincent-lukac-podlizovaci-a-alibisti-ovladaju-hokej.html


S HOKEJKOU: Lukáč sa športu odovzdáva telom i dušou.

Je pravda, že ste momentálne bez práce?