peepee
01.02.10,17:57
Dobrý večer, mám podnikateľský zámer, a to sprostredkovať nezamestnaným pracovné ponuky a nájsť im prácu. Samozrejme, že budem ponúkať aj rôzne školenia, podľa toho o akú prácu bude záujem....prosím poradte mi, čo by som mal ako prvé urobiť, samozrejme vrátane kapitálu (koľko asi cca), ďakujem za každú radu...v tomto som laik,ale odhodlaný:D
peepee
01.02.10,17:56
Som laik, prosím ak môžete, poradte....ďakujem
Zoltán Kovács
01.02.10,17:58
Zrejme to bude za odplatu. V tom prípade potrebuješ mať povolenie od ÚP na vykonávanie tejto činnosti, a samozrejme aj patričné vzdelanie. Ak sa nemýlim tak vysokoškolské.
peepee
01.02.10,18:45
ďakujem, to o tom vzdelaní som nevedel, chcel som si najať ľudí a rozbehnúť to vo veľkom...
Lianka
08.02.10,16:30
Ak patricne vzdelanie nemas ty, mozem podnikat, ak si urcis (zamestnas) zodpovedneho zastupcu, t. j. cloveka, ktory splna potrebne podmienky kvalifikacie.
Kolenčík
08.02.10,19:05
Ale potom menej zarobí, bo sa bude musieť asi podeliť
Laco-monter
09.02.10,01:42
ďakujem, to o tom vzdelaní som nevedel, chcel som si najať ľudí a rozbehnúť to vo veľkom...

Tvoj optimizmus sa mi páči.:):):)
Lianka
09.02.10,08:13
Ale potom menej zarobí, bo sa bude musieť asi podeliť

Samozrejme, ale takto nebude vobec tuto cinnost vykonavat vobec, t. j. nebude mat z nej ziaden prijem (nula).
Laco-monter
09.02.10,08:37
Peepee daj bližšie info ako to chceš robiť , "dávať prácu nezamestnaným ":confused:

lebo na tom pracuje celý tím ľudí na MPSVaR a tiež táto otázka patrí medzi priority vlády SR.;)

Takže ak vyriešiš problém s nezamestnanosťou zviditeľníš sa nielen v rámci Slovenska , ale možeš kandidovať aj na Nobelovú cenu za ekonomiu.:cool:

Lebo nezamestnanosť je momentálne problém nielen slovenský ,ale celosvetový.:rolleyes:
peepee
09.02.10,09:03
Ešte raz ďakujem všetkým, ktorých táto téma zaujala a postarali sa o doplnenie mojich informácií...chcel som najskôr: