Zavrieť

Porady

Práca nezamestnaným

Dobrý večer, mám podnikateľský zámer, a to sprostredkovať nezamestnaným pracovné ponuky a nájsť im prácu. Samozrejme, že budem ponúkať aj rôzne školenia, podľa toho o akú prácu bude záujem....prosím poradte mi, čo by som mal ako prvé urobiť, samozrejme vrátane kapitálu (koľko asi cca), ďakujem za každú radu...v tomto som laik,ale odhodlaný
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Zrejme to bude za odplatu. V tom prípade potrebuješ mať povolenie od ÚP na vykonávanie tejto činnosti, a samozrejme aj patričné vzdelanie. Ak sa nemýlim tak vysokoškolské.

    peepee je offline (nepripojený) peepee

    peepee
    ďakujem, to o tom vzdelaní som nevedel, chcel som si najať ľudí a rozbehnúť to vo veľkom...

    Lianka je offline (nepripojený) Lianka

    žena, matka, samoživiteľka... ...viac Lianka
    Ak patricne vzdelanie nemas ty, mozem podnikat, ak si urcis (zamestnas) zodpovedneho zastupcu, t. j. cloveka, ktory splna potrebne podmienky kvalifikacie.

    Laco-monter je offline (nepripojený) Laco-monter

    Vylúčený člen Laco-monter
    peepee Pozri príspevok
    ďakujem, to o tom vzdelaní som nevedel, chcel som si najať ľudí a rozbehnúť to vo veľkom...