VerushiQ
19.06.10,15:49
Dobrý deň, ja by som potrebovala pomoc
čo sa týka čiastočného invalidného dochodku...pred pár dňami mi prišiel papier od Sociálnej poisťovni, že mi zamietli invalidné o ktoré som požiadala...mám 18 rokov a som študentkou na strednej škole.
Od 2 rokov sa liečim krčno-ušným lekárom pre obojstranne percepčnú stratu sluchu, od 2,5 rokov nosím načúvací aparát.
Aktuálna strata sluchu podľa Fowlera je 70.1%
Chcela by som poradiť ako to vobec funguje a prečo nemám nárok na čiastočný invalidný dochodok???
Za skorú odpoveď vopred Ďakujem.
Veronika
Xanti
19.06.10,13:56
Odpoved nájdeš tu
174/2008 Úplné znenie zákona č. 461/2003 Z. z. o sociálnom poistení (http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?PredpisID=208172&FileName=zz2008-00174-0208172&Rocnik=2008&#xml=http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?HitFile=True&FileID=195&Flags=160&IndexFile=zz2008&Text=o+soci%C3%A1lnom+poisten%C3%AD)
na strane 125 sa poruchy sluchu rozoberajú a aj to aké % ZPS im prináleží.

Skús si prečítať, a porovnaj s tým čo Ti uviedli v posudku. Môžeš sa voči ich rozhodnutiu odvolať.
veronikasad
19.06.10,15:49
Dobrý deň, ja by som potrebovala pomoc
čo sa týka čiastočného invalidného dochodku...pred pár dňami mi prišiel papier od Sociálnej poisťovni, že mi zamietli invalidné o ktoré som požiadala...mám 18 rokov a som študentkou na strednej škole.
Od 2 rokov sa liečim krčno-ušným lekárom pre obojstranne percepčnú stratu sluchu, od 2,5 rokov nosím načúvací aparát.
Aktuálna strata sluchu podľa Fowlera je 70.1%
Chcela by som poradiť ako to vobec funguje a prečo nemám nárok na čiastočný invalidný dochodok???
Za skorú odpoveď vopred Ďakujem.
Veronika
Koľko %-ný postih zdravotného postihnutia ti priznala komisia sociálnej poisťovne ?
VerushiQ
20.06.10,10:12