Zavrieť

Porady

Čiastočný invalidný dochodok

Dobrý deň, ja by som potrebovala pomoc
čo sa týka čiastočného invalidného dochodku...pred pár dňami mi prišiel papier od Sociálnej poisťovni, že mi zamietli invalidné o ktoré som požiadala...mám 18 rokov a som študentkou na strednej škole.
Od 2 rokov sa liečim krčno-ušným lekárom pre obojstranne percepčnú stratu sluchu, od 2,5 rokov nosím načúvací aparát.
Aktuálna strata sluchu podľa Fowlera je 70.1%
Chcela by som poradiť ako to vobec funguje a prečo nemám nárok na čiastočný invalidný dochodok???
Za skorú odpoveď vopred Ďakujem.
Veronika
Naposledy upravil Dav : 19.06.10 at 13:59
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Andyke je offline (nepripojený) Andyke

    Andyke
    45 %.
    Takže na zdrav.poistenie 2 % zamestnanec a 5 % zamestnávateľ.

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    Odpoved nájdeš tu
    174/2008 Úplné znenie zákona č. 461/2003 Z. z. o sociálnom poistení
    na strane 125 sa poruchy sluchu rozoberajú a aj to aké % ZPS im prináleží.

    Skús si prečítať, a porovnaj s tým čo Ti uviedli v posudku. Môžeš sa voči ich rozhodnutiu odvolať.

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    VerushiQ Pozri príspevok