ricco24
04.03.11,13:23
Dobrý deň,
som študent a som zamestnaný na dohodu o diele ... a mám ponuku ísť pracovať na TPP. Preto si chcem ujasniť pár vecí.

1. Nedávno som sa dozvedel že pokial som zamestnaný na dohodu a prekročím určitý zárobok ročne odvody do sociálky si platím sám. Je to pravda ? Kto v tomto prípade platí odvody do zdravotnej poistovne ?

2. Zaujímalo by ma ako je to s odvodmi pri TPP - odvody do sociálnej poisťovne aj do zdravotnej poisťovne za mňa platí zamestnávateľ ?

3. Posledná vec čo ma zaujíma je spoplatnenie štúdia, niekoľko krát som počul že v prípade ak som zamestnaný na TPP aj keď som študentom denného štúdia musím si za štúdium platiť ... je to pravda ?

Vopred ďakujem za odpovede
KEJKA
04.03.11,16:51
Dobrý deň,
som študent a som zamestnaný na dohodu o diele ... a mám ponuku ísť pracovať na TPP. Preto si chcem ujasniť pár vecí.

1. Nedávno som sa dozvedel že pokial som zamestnaný na dohodu a prekročím určitý zárobok ročne odvody do sociálky si platím sám. Je to pravda ? Kto v tomto prípade platí odvody do zdravotnej poistovne ?
do SP neplatíš, ZP teraz po novom neviem na 100%

2. Zaujímalo by ma ako je to s odvodmi pri TPP - odvody do sociálnej poisťovne aj do zdravotnej poisťovne za mňa platí zamestnávateľ ?
určite áno, aj RZD - ak požiadaš.

3. Posledná vec čo ma zaujíma je spoplatnenie štúdia, niekoľko krát som počul že v prípade ak som zamestnaný na TPP aj keď som študentom denného štúdia musím si za štúdium platiť ... je to pravda ?
nie, nie je to pravda.
Vopred ďakujem za odpovede
akurát netuším, ako môžeš robiť na TPP, ak máš denné štúdium.
ricco24
04.03.11,17:02
Zamestnávateľ mi dal ponuku na TPP s tým že v práci nemusím byť v dni keď mám školu.

Preto by som sa ešte chcel opýtať či pri TPP je možné sa so zamestnávateľom dohodnúť na odrobení menej ako 160 hodín mesačne alebo je to v rozpore so zákonom ?
terezamaria
04.03.11,17:15
Zamestnávateľ mi dal ponuku na TPP s tým že v práci nemusím byť v dni keď mám školu.