kachniatko
17.10.11,08:37
prajem dobrý deň, chcem poradiť.
Pracujem ako žeriavnik na stavbe, chcem vedieť či zamestnavateľ má právo mi zadávať inú prácu na stavbe v čase keď práve nič nedvíham alebo neprenášam žeriavom.
marleau
17.10.11,06:47
My sme bežne dávali žeriavníkom aj manuálnu prácu adekvátnu ich schopnostiam v čase,keď nebolo čo pre žeriav.Boli to žeriavníci z vežového žeriavu.
Gina Er
17.10.11,06:53
no kto už dnes bude platiť prestoje? kto si to môže dovoliť?
bronco
03.11.11,19:19
zdravim tiež pracujem ako žeriavik som živnostnik a isto by som nešiel pracovat dole lebo ani vodič ked ma prestavku tak nejde robit nič ine naša praca je obsluhovat žeriav a ak nemaju pracu je to žial ich problem do konca som maval v zmluve že ak dojdem do prace a chodievam aj 70km a maju pre mna pracu len na 2 3 h tak zaplatene musim mat 8 možno sa vam to moc ale nie je jednoduche si sam zhanat pracu obzvlašt teraz ked je kriza
misomiso
03.11.11,19:48
zdravim tiež pracujem ako žeriavik som živnostnik a isto by som nešiel pracovat dole lebo ani vodič ked ma prestavku tak nejde robit nič ine naša praca je obsluhovat žeriav a ak nemaju pracu je to žial ich problem do konca som maval v zmluve že ak dojdem do prace a chodievam aj 70km a maju pre mna pracu len na 2 3 h tak zaplatene musim mat 8 možno sa vam to moc ale nie je jednoduche si sam zhanat pracu obzvlašt teraz ked je kriza

Celkom nechapem, co tym chces povedat. Na jednej strane chapem, ze za idealnych podmienok by clovek mal vykonavat iba tu pracu, na ktroru bol prijaty. na druhej strane - ak je clovek flixibilny a lojalny firme, tak ma na pracovnom trhu vyhodu.

Inymi slovami, ak by si bol ochotny vykonavat pocas smeny aj inu pracu, mozno by si nemusel dochadzat 70 km ale iba 7.
arizona
03.11.11,20:14