PeterKalkaf
23.11.12,18:51
Pracujem ako zamestanec na 4 smeny v nepretržitej prevádzke v 12hod smenách 2dni denná 2dni nočná 4dni voľno. Zamestnávateľ nás núti cez víkend namiesto svojich nočných robiť denné. Na výpomoc pri preventívnej údržbe. Následne počas nočnej v práci nikto nieje (To už nie sme nepretržitá - ako im vyhovuje). Opakuje a to takmer každý víkend v roku. Chcem sa spýtať ako sa voči tomuto zaobchádzaniu môžem brániť? Za celý rok mám približne 18 víkendov také voľno že nie som v práci v Sob ani Ned. Z toho 6 som v Sobotu po nočnej. Takže úplne voľné víkendy 12 za rok tj.za mesiac iba jeden. Cez týždeň keď sú všetci v práci a deti v škole mi trčíme doma cez víkend keď sú všetci doma mi sme v práci. Normálnemu človeku to už lezie na nervy. Pre koho sme tu, pre rodinu alebo pre zamestnávateľa? (citim sa niekedy ako otrok - kedy firma chce vtedy musím nehladiac na rodinu a už vôbec na ďalšie veci napr: zoberiem rodine auto a už ani oni nemôžu nikam ísť - musia trčať doma a bezomňa).Ďakujem
kopretinka
23.11.12,18:04