Zavrieť

Porady

Može mi zamestnávateľ opakovane podľa ľubovôle meniť smeny.

Pracujem ako zamestanec na 4 smeny v nepretržitej prevádzke v 12hod smenách 2dni denná 2dni nočná 4dni voľno. Zamestnávateľ nás núti cez víkend namiesto svojich nočných robiť denné. Na výpomoc pri preventívnej údržbe. Následne počas nočnej v práci nikto nieje (To už nie sme nepretržitá - ako im vyhovuje). Opakuje a to takmer každý víkend v roku. Chcem sa spýtať ako sa voči tomuto zaobchádzaniu môžem brániť? Za celý rok mám približne 18 víkendov také voľno že nie som v práci v Sob ani Ned. Z toho 6 som v Sobotu po nočnej. Takže úplne voľné víkendy 12 za rok tj.za mesiac iba jeden. Cez týždeň keď sú všetci v práci a deti v škole mi trčíme doma cez víkend keď sú všetci doma mi sme v práci. Normálnemu človeku to už lezie na nervy. Pre koho sme tu, pre rodinu alebo pre zamestnávateľa? (citim sa niekedy ako otrok - kedy firma chce vtedy musím nehladiac na rodinu a už vôbec na ďalšie veci napr: zoberiem rodine auto a už ani oni nemôžu nikam ísť - musia trčať doma a bezomňa).Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    PeterKalkaf Pozri príspevok