ZuskaM.
15.05.14,20:41
Dobrý deň. Máme nový internetový obchod (spustený cca pred 3 mesiacmi) a potrebovali by sme naň dostať viac potenciálnych zákazníkov .... myslím, že vizuálna aj grafická stránka e-shopu je pomerne kvalitná, sortiment aj ceny sú tiež priaznivé, len by sme potrebovali zvýšiť návštevnosť a spropagovať obchod. Viete mi poradiť ako na to? Snažila som sa niečo si na túto tému naštudovať, len som sa trošku stratila vo všetkých tých SEO optimalizáciách, ppc reklamách atd. Kde začať?
Dáša_
15.05.14,18:44
v určení tvojej cieľovej skupiny :) A podľa tej potom nasmeroať reklamu
AmmiS
15.05.14,18:45
Na to sú odborníci, každý z nás je dobrý v niečom inom... ;-)
Vyskúšaný a overený odborník - spočnosť Maxi Mark - reklamná a marketingová agentúra, Košice.
ZuskaM.
15.05.14,18:53
Ide o e-shop s vinárskymi potrebami, čiže v prvom rade sú cieľovou skupinou malovýrobcovia vína, ale keďže sortiment ktorý máme, je širší, niečo si tam vedia nájsť aj záhradkári, konzumenti vína, prípadne "bežní luďia" hľadajúci vhodné darčeky ... máme napr. okrasné poháre na víno, karafy a pod.
ZuskaM.
15.05.14,18:56
Je mi jasné, že najlepšie by bolo zveriť to kompletne do rúk nejakého odborníka, ale nie som si celkom istá či máme v tomto štádiu na to dosť voľných financií, keďže ešte len rozbiehame podnikanie a už sme do toho vrazili pomerne dosť peňazí. Preto som mala skôr na mysli nejaké tipy, čo by sme boli schopní urobiť vo vlastnej réžii.
Dáša_
15.05.14,18:57
v tom prípade by som sa pozrela po nejakých vinárskych časopisoch, po nejakom zahradkarskom časopise a skúsila v prvom rade reklamu tam.
Samozrejme treba rozvíjať aj iné formy, ak sú nejaké fóra, kde sa malovínari schádzajú, treba pohľadať. Lebo darmo budete investovať do reklamy na FB, ak zistíte, že vašich potencionálnych zákazníkov tam chodí dohromady päť
Dáša_
15.05.14,18:58
predpokladám, že takú klasiku ako písanie článkov, prípadne nejaký blog, to máte zvládnuté. To je skoro zadarmo
AmmiS
15.05.14,19:10
Rozumiem, ale za opýtanie (zistenie ceny) a následné zistenie, čo vám to prinesie v realite - návratnosť - to stojí za to, či? Minule spomínal, že zvýšil nie len návštevnosť, ale aj počet nakupujúcich majiteľovi e-shopu a dokázateľne si to vedel porovnať cez štatistiku.
ZuskaM.
15.05.14,19:18
Jasné za opýtanie nič nedáme :) .... zvážime to a možno skúsime... každopádne ďakujem za kontakt
AmmiS
15.05.14,19:20
Ok, držím palce... :-)
korela
17.05.14,21:47
To je zdanlivé, je veľký rozdiel medzi amatérskym prístupom a odborným,vzhľadom na získaný efekt. Vidí na prvý pohľad veci, ktoré majiteľ stránky neovláda. Stojí to zato posunúť ďalej.
jslancik
11.06.14,08:11
čo keby si si tu prestala konečne robiť reklamu? Je to v rozpore s pravidlami tohto portálu.