Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Dobrý deň. Máme nový internetový obchod (spustený cca pred 3 mesiacmi) a potrebovali by sme naň dostať viac potenciálnych zákazníkov .... myslím, že vizuálna aj grafická stránka e-shopu je pomerne kvalitná, sortiment aj ceny sú tiež priaznivé, len by sme potrebovali zvýšiť návštevnosť a spropagovať obchod. Viete mi poradiť ako na to? Snažila som sa niečo si na túto tému naštudovať, len som sa trošku stratila vo všetkých tých SEO optimalizáciách, ppc reklamách atd. Kde začať?
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
ZuskaM.Ide o e-shop s vinárskymi potrebami, čiže v prvom rade sú cieľovou skupinou malovýrobcovia vína, ale keďže sortiment ktorý máme, je širší, niečo si tam vedia nájsť aj záhradkári, konzumenti vína, prípadne "bežní luďia" hľadajúci vhodné darčeky ... máme napr. okrasné poháre na víno, karafy a pod.
Dáša_v tom prípade by som sa pozrela po nejakých vinárskych časopisoch, po nejakom zahradkarskom časopise a skúsila v prvom rade reklamu tam.
Samozrejme treba rozvíjať aj iné formy, ak sú nejaké fóra, kde sa malovínari schádzajú, treba pohľadať. Lebo darmo budete investovať do reklamy na FB, ak zistíte, že vašich potencionálnych zákazníkov tam chodí dohromady päť
Dáša_predpokladám, že takú klasiku ako písanie článkov, prípadne nejaký blog, to máte zvládnuté. To je skoro zadarmo
korelaTo je zdanlivé, je veľký rozdiel medzi amatérskym prístupom a odborným,vzhľadom na získaný efekt. Vidí na prvý pohľad veci, ktoré majiteľ stránky neovláda. Stojí to zato posunúť ďalej.
Na to sú odborníci, každý z nás je dobrý v niečom inom... ;-)
Vyskúšaný a overený odborník - spočnosť Maxi Mark - reklamná a marketingová agentúra, Košice.
ZuskaM.Je mi jasné, že najlepšie by bolo zveriť to kompletne do rúk nejakého odborníka, ale nie som si celkom istá či máme v tomto štádiu na to dosť voľných financií, keďže ešte len rozbiehame podnikanie a už sme do toho vrazili pomerne dosť peňazí. Preto som mala skôr na mysli nejaké tipy, čo by sme boli schopní urobiť vo vlastnej réžii.
AmmiSRozumiem, ale za opýtanie (zistenie ceny) a následné zistenie, čo vám to prinesie v realite - návratnosť - to stojí za to, či? Minule spomínal, že zvýšil nie len návštevnosť, ale aj počet nakupujúcich majiteľovi e-shopu a dokázateľne si to vedel porovnať cez štatistiku.
ZuskaM.Jasné za opýtanie nič nedáme .... zvážime to a možno skúsime... každopádne ďakujem za kontakt