januz
11.09.07,09:59
Pracujem ako vychovávateľka v školskom klube. Keďže ani vedením troch záujmových útvarov v čase 16,00-18,00 nie som schopná naplniť si úväzok, požiadala som vedenie školy o jeho naplnenie na základe nariadenia vlády z roku 2003, ktoré hovorí o dopĺňaní si úväzku učením v škole. Vedenie to však neakceptovalo, nakoľko vraj vznikajú účtovné problémy pri platení takto doplneného úväzku,nakoľko školské kluby detí patria medzi školské zariadenia. Zaujímave je však to, že keď bolo treba škole pomôcť, tak ako vychovávateľka som mohla učiť naj na druhom stupni.
Prosím o radu, či je zamestnávateľ povinný doplniť mi úväzok učením výchovných predmetov na prvom stupni na základe nariadenia vlády,alebo nie. Ďakujem.
polka
11.09.07,08:30
Pracujem ako vychovávateľka v školskom klube. Keďže ani vedením troch záujmových útvarov v čase 16,00-18,00 nie som schopná naplniť si úväzok, požiadala som vedenie školy o jeho naplnenie na základe nariadenia vlády z roku 2003, ktoré hovorí o dopĺňaní si úväzku učením v škole. Vedenie to však neakceptovalo, nakoľko vraj vznikajú účtovné problémy pri platení takto doplneného úväzku,nakoľko školské kluby detí patria medzi školské zariadenia. Zaujímave je však to, že keď bolo treba škole pomôcť, tak ako vychovávateľka som mohla učiť naj na druhom stupni.
Prosím o radu, či je zamestnávateľ povinný doplniť mi úväzok učením výchovných predmetov na prvom stupni na základe nariadenia vlády,alebo nie. Ďakujem.
Záleží na tom, čo máte uvedené v pracovnej zmluve, keď ste boli prijímaná na školu. Ak tam máte uvedené, že sa prijímate na skrátený úväzok, tak s tým nenarobíte nič. Ak však máte plný pracovný úväzok, tak Vám musia doplniť Váš úväzok v ŠKD učením v škole (Pri dopĺňaní úväzku 1 hod. vyučovania v škole = 1,5 hodiny výchovnej práce v ŠKD). Meniť obsah pracovnej zmkuvy možno len po dohode so zamestnancom (a tá musí byť písomná, inak je neplatná).
januz
11.09.07,18:50
Ďakujem. Ani neviete ako ste mi pomohli. Pekný večer.
polka