Karlítko
26.09.07,10:23
Dobrý deň, poradími niekto, pracujem ako účtovnička v jednej predajni a šéf ma poveril zistiť, čo všetko musí byť na tovare, ktorý predávame, aké znaky tam nesmú chýbať. K čomu musí byť vyhlásenie o zhode, certifikáty. Jednoducho, čím všetkým máme byť vyzbrojení, keby prišla kontrola.
Karlítko
04.10.07,07:42
Nikto mi nevie poradiť? prosííííím
TinkiDinki
04.10.07,11:01
Od tovaru musia byť nadobúdacie doklady.
Prefoť si a fotokópie faktúr od tovaru maj v predajni.
Naznač čo také predávate, to je moc široká otázka.
- návody
- záručné listy

- napr.certifikáty sa môžu doložiť aj dodatočne
Karlítko
05.10.07,05:53
Ahoj, predávame autoalarmy, príslušenstvo do aút, elektrozariadenie a potom rôzny tovar - baterky, káble, kalkulačky a tak. Neviem, kde by som sa k tomu dostala na čo musia byť certifikáty a vyhlásenia o zhode. Šéf hovoril, že jeden jeho kamarát si to vyrába sám. Ale to sa mi nejak nezdá, nemal by to poskytovať výrobca?
Johanka
05.10.07,06:36
K otázke neviem odpovedať, iba ma zaujalo nové poznanie - čo všetko by mala robiť účtovníčka ....:rolleyes: .
Ovena1
05.10.07,07:08
Daj si pozor, aby boli všetky cudzojazyčné nápisy na obale ale aj na tovare samotnom preložené do slovenčiny a samozrejme nesmú chýbať cenovky - ak máte nejaké oleje, mazivá a pod. aj jednotková cena na liter.
TinkiDinki
09.10.07,08:01
Ale názov výrobku nemusí byť v slovenčine (napr. WINDOWS)
Len návody na použitie musia byť slovenské. Nestačí české.
TinkiDinki
09.10.07,11:03
Ahoj, predávame autoalarmy, príslušenstvo do aút, elektrozariadenie a potom rôzny tovar - baterky, káble, kalkulačky a tak. Neviem, kde by som sa k tomu dostala na čo musia byť certifikáty a vyhlásenia o zhode. Šéf hovoril, že jeden jeho kamarát si to vyrába sám. Ale to sa mi nejak nezdá, nemal by to poskytovať výrobca?

Keď predávaš baterky mala by si mať v obchode neaký smetiak, kde sa dajú tieto po uplynutí životnosti zahodiť.
Smetiak musí byť jasne označený napr. "opotrebované batérie"