Luboso
28.10.07,13:04
Vedel by mi niekto poradiť,v istom supermarkete som reklamoval rádiomagnetofón asi za 2500 Sk.Reklamácia mala byť vybavená do 15.10.07.Reklamáciu som podal 15.9.07,teda 30 dňová lehota od podania reklamácie už dávno uplynula a oni ma nekontaktovali aj keď tel.číslo som uviedol.Neviem či by som teraz mohol žiadať napríklad aj vrátenie peňazí. Ďakujem.
VladoaKatka
28.10.07,12:18
V zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa Z.z.č.250/2007, Ti mali reklamáciu vybaviť ihneď, resp. zložitejšom prípade najneskoršie do troch dní.
Tovar po reklamácii si máte vyzdvihnúť v dohodnutej lehote, najneskôr však do jedného mesiaca od uplynutia času, keď sa mala oprava vykonať.
Treba zájsť do predajne, kde ste tovar reklamovali a uvidíte, či tam je Váš tovar.Ďalej môžete riešiť situáciu až namieste.
Tam tiež robia len ľudia, choroba neobchádza ani ich. Môžno, budeš prekvapený, že všetko sa vyrieší k Tvojej spokojnosti.
Marína
28.10.07,12:19
alenkad
09.11.07,09:10
Ja by som tiež potrebovala poradiť : je povinnosťou predávajúceho informovať kupujúceho o vybavení reklamácie? Vysvetlenie : zákazník reklamoval PC, reklamácia bola vybavená do 25 dní, zákazník pre opravený PC neprišiel do 30 dní, ale prišiel až po 33. dňoch s tým, že chce peniaze, lebo som mu vraj neoznámila, že reklamácia je už vybavená. Je to mojou povinnosťou (ako predajcu)? Zákon o ochrane spotrebiteľa toto neukladá, aspoň som to tam nenašla.

Prosím, prosím.... nevie mi niekto poradiť????