DvD333
13.02.08,18:24
Chcel by som sa dozvediet cim viacej o Alimentarnom ochoreni z vajec alebo aspon stranky na ktorich dostnem odpovede na moju otazku.Vopred dakujem!!!
Milan Benka
13.02.08,17:27
Chcel by som sa dozvediet cim viacej o Alimentarnom ochoreni z vajec alebo aspon stranky na ktorich dostnem odpovede na moju otazku.Vopred dakujem!!!

mimotemy
Nie som odborník na zdravotníctvo, ale nemá to niečo do činenia s alimentami?

PS Môj príspevok berte ako recesiu.
anklar
13.02.08,17:44
mimotemy
Nie som odborník na zdravotníctvo, ale nemá to niečo do činenia s alimentami?

PS Môj príspevok berte ako recesiu.

Tiež mimotemy, ale, prepáčte, musím.
:D
Benka, trošku sa dusím :D. Prečítala som si otázku od zadávateľa a presne toto mi evokovala. Potiahla som lištou - a vidím Tvoju odpoveď. Začalo ma ešte viac dusiť :D. Názov tohto ochorenia mi nahovára, že inkubačná doba trvá 9 mesiacov, až potom choroba prepukne.:D
Ten, kto - pre mňa neznámu - chorobu takto pomenoval, musel mať absolútny zmysel pre humor :) (a opäť ma začalo dusíííť).

DvD333, prosím, nehnevaj sa na nás - my nie sme zlomyseľní - iba sa trošku zabávame na pomenovaní tej zvláštnej choroby - prepáč nám to. Ď.
ondrejvla
13.02.08,17:59
Chcel by som sa dozvediet cim viacej o Alimentarnom ochoreni z vajec alebo aspon stranky na ktorich dostnem odpovede na moju otazku.Vopred dakujem!!!
mimotemy
No či je to choroba neviem, nepočula som o nej, ale tie alimenty až do skončenia štúdia...
Na takéto nebezpečné vajcia si na daňovej stránke treba dávať pozor, aby to nebol produkt po dátume spotreby, rozhodne stiahnuť z pultu!
Olice
13.02.08,18:03
Chcel by som sa dozvediet cim viacej o Alimentarnom ochoreni z vajec alebo aspon stranky na ktorich dostnem odpovede na moju otazku.Vopred dakujem!!!

Alimentárne ochorenie je ochorenie infekčnej alebo toxickej povahy spôsobené požívaním zdravotne škodlivých potravín alebo vody.

Čiže žiadna sranda...;)

A študentovi odporúčam zadať hľadané do googlu a dozvieš sa viac :).