scorp
14.03.08,12:18
alebo Softip Human Resources, cize ukoncenie podpory pre Packet PAM. V tychto dnoch sa dostava k pouzivatelom PAM list ktory hovori o ukonceni podpory pre PAM a ponuka na "novy" SOFTIP HR. Uz som aj inde pokusal rozvinut debatu na tuto temu, ktora (na rozdiel od minulosti) uz nie je len dohad ale skutocnost. Ake mate na to nazory ?
TatianaM
18.03.08,08:07
Ja už mám podpísanú zmluvu na nový Softip HR. Podpísala som ju ešte v starom roku na základe prezentácie nového programu v Softipe. V apríli by som mala ísť na školenie nového programu, ale ešte stále váham, pretože nastali nové skutočnosti, ktoré ma zneistili. A to čo sa týka nového cenníka služieb Softipu, keď sa môže fakturovať minimálna doba služieb - pol deň, čo je v prepočte 7500,- Sk. A taktiež upgrade nového programu, na ktorý je vraj potrebný zásah pracovníkov Softipu. Tak som zavolala do Softipu a overovala si tieto informácie a bolo mi povedané že zásah pracovníkov pri upgrade je len na začiatku, kým sa to nenaučíme. Preto som žiadala zahrnúť do programu školenia na nový program aj túto oblasť.
Neviem, bolo by dobré aby sa tu vyjadrili tí, ktorí už majú skúsenosti s týmto novým programom.
Ja osobne by som nerada prechádzala na iný program. Som so Softipom spokojná, len ten nárast cien najmä upgradu ma dosť znepokojuje. Od Softipu mám skoro všetky progamy UCT,PAM, IMA, FIN .. sú navzájom prepojené. Zásah pracovníkov Softipu, ak ku mne prídu, tak trvá minimálne 20 až 45 minút. A za to mám platiť pol deň? Samozrejme je tu ešte možnosť zásahu cez internet, čo vyjde na 1500,- Sk. Takže keďže sa nechcem vzdať Softipu asi budem využívať túto možnosť.
Ale ešte stále si kladiem otázku, nie je to zo strany Softipu len začiatok? A čo bude ďalej? Nie je lepšie radšej hneď teraz na začiatku zmeniť programy? ....
TatianaM
19.03.08,07:41
Včera mi volali zo Softipu, aby sme si upresnili termín školenia. Čo ma dosť prekvapilo, tak bolo to, že v mesiaci apríl v Prešove sú termíny plne obsadené, takže ma presunuli až na máj. Z toho mi vychádza, že dosť zákaznikov v Prešovskom kraji prechádza na nový Softip HR.
scorp
19.03.08,09:45
Od Softipu mám skoro všetky progamy UCT,PAM, IMA, FIN .. sú navzájom prepojené.

Schvalne som tuto vetu vypichol. Asi o tom neviete, ale novy program nema ziadne prepojenie. Kedze je robeny v uplne inom programovacom jazyku a prostredi, nemoze zdielat databazy - konkretne pre PAM ide o strediska a zakazky. Teda je uplne jedno, ci si kupite uplne iny program-nie od Softipu alebo prejdete na SOFTIP HR. A pardon, prevod do uctovnictva urobi, samozrejme treba ho nanovo cely nadefinovat. Teda zachovava strukturu davky, ktoru preberie potom H_UCT. Totiz menia sa cisla pohybov pre vypocet vyplat ... takze tak ...
TatianaM
19.03.08,11:27
Takže ako... ???? Má zmysel prechádzať na nový HR, ako som už písala hneď na začiatku, alebo ozaj sa treba zamyslieť a hľadať iné programy? Aký je Váš názor?
mkatka
19.03.08,11:40
Zdravím Vás,
naša firma od 1.1. nabehla na HR. Potvrdzujem, že všetky programy sú prepojené, zdieľajú spoločné číselníky. Inštaláciu upgradu máme zaistnú firmou Softip cez internet. Vraj je to obtiažnejšie ako pri Packete, ani sme to neskúšali.
scorp
20.03.08,08:57
Zdravím Vás,
naša firma od 1.1. nabehla na HR. Potvrdzujem, že všetky programy sú prepojené, zdieľajú spoločné číselníky. Inštaláciu upgradu máme zaistnú firmou Softip cez internet. Vraj je to obtiažnejšie ako pri Packete, ani sme to neskúšali.
Neverim, nemozete zdielat databazy z uctovnictva-konkretne strediska a zakazky programom, ktory je pisany pre Ms SQL. Okrem toho tento poznatok - nezdielanie- nam zdoraznovali pri prezentaciach. Uz nehovorim o zasadnych odlisnostiach v programoch. Mozem poprosit o vypis vazieb z CFG ?
Vopred dakujem.
Mimochodom-bavime sa o prepojeni SOFTIP HR a Softip Packet
mkatka
26.03.08,05:34
Zdieľaním číselníkov som rozumela samozrejme všetky programy v rámci HR / Profit/. Prepojenie Packet - HR-Profit bolo len v prípade prevodu dávky do UCT, konkrétne v mojom prípade dávka HR Profit-PAM do Packet-UCT.
scorp
26.03.08,08:38
V pripade Profitu to sedi. Predpokladam, ze vacsina pouzivatelov nema financne na Profit, cize pouziva Packet. Snazim sa prave vypichnut ten problem, ked Softip konci s poporou PAM v Packete a ponuka PAM (ktory povodne bol a aj je sucastou balicka PROFIT). Finacne su to uplne ine sumy. Otazka: ako sa z toho vysomari obycajny z toho pouzivatel, ked ma balik PAcket, plati rocnu udrzbu nejakych 40-50 tisic za cely balik. Pre Profit to bude o inych peniazoch-vyssich ! Toto je strategicke rozhodnutie na minimalne 5 rokov (podla mna).
Olgica
02.04.08,04:36
Uvažujeme o zmene softu. Neviete, kde by som si mohla stiahnuť demoverziu softu SOFTIP (z akej www stránky)? Nikde som nič nenašla.
maja7
02.04.08,04:58
Asi hľadáš zbytočne, naša firma bude v tomto roku prechádzať na Softip Profit, už sme boli aj na základnom školení a pýtali sme si demoverziu, aby sme si to mohli skúšať a nedostali sme nič, s tým, že je to veľmi rozsiahly program a demoverziu nemajú. Aspoň tak nám to povedal školiteľ, takže neviem, či ju naozaj majú, ale snaď by nám ju dali nie?
scorp
03.04.08,08:32
neviem, či ju naozaj majú, ale snaď by nám ju dali nie?
Nemaju a nedaju. Toto viem na 100 %.
japis
14.04.08,07:47
Roky používame Softip-kompletný balík a boli sme maximálne spokojní. Rozhodli sme sa však pre neprijateľné cenové podmienky (vo firmách máme max.do 20 zamestnancov), že neobnovíme zmluvu na PAM. Akurát si testujem KROS OLYMP a celkom sa mi pozdáva. Predpokladám, že postupne celý PACKET zrušia a zbavia sa menších fi. BIznis je biznis. Pôvodný manažment tam už nie je a nový má veľké plány so SAPOM.
Už im bude záležať hlavne na veľkých firmách.
scorp
14.04.08,09:58
Predpokladám, že postupne celý PACKET zrušia a zbavia sa menších fi. BIznis je biznis. Pôvodný manažment tam už nie je a nový má veľké plány so SAPOM.
Už im bude záležať hlavne na veľkých firmách.
Mam podobne informacie. Aj ked patrime medzi tzv. stredne firmy s poctom zamestnancov okolo 80-100, tiez testujeme Olymp od Kros-u Zilina.
scorp
22.04.08,06:07
Odpovedam sam sebe. Uz je to tu. Dostali sme vypoved zmluvy na PAM PACKET. Kolki z vas este? Co hodlate robit dalej? Dakujem.
drobeceva
22.04.08,08:59
Pripájam sa, teraz v pošte už došla aj nám výpoveď. K 1.8. prestáva podpora.
A čo ďalej???? Správna otázka.
Dnes som si stiahla verziu od KROSU - OLYMP.
Ak niekto pozná verziu HELIOS - prosím, vyjadrite svoj názor.
Prosím, reagujte, lebo z predchádzajúcich príspevkov mi akosi vychádza, že táto otázka trápi málo koho.
TatianaM
28.04.08,06:30
Ja som výpoveď ešte nedostala, ale to je asi preto, že mám podpísanú zmluvu na nový program. Ale ešte stále nie som rozhodnutá, od zmluvy môžem ešte odstúpiť. Ozaj neviem čo bude pre nás nelepšie.
VERONIKA6
28.04.08,06:51
Tiež sme prešli na SOFTIP HR (PROFIT), marcové výplaty som už robila
v novom programe. Celý program je odlišný od predchádzajúceho, no verím, že sa do toho dostanem. Marcové výplaty som pre porovnanie nahrávala ešte aj v Packete, aby som si vedela porovnať. Našťastie, sadli. Odlišné sú aj tlače výplat, iné výplatné pásky, skrátka, treba si na to zvyknúť.
drobeceva
28.04.08,07:03
Ja som výpoveď ešte nedostala, ale to je asi preto, že mám podpísanú zmluvu na nový program. Ale ešte stále nie som rozhodnutá, od zmluvy môžem ešte odstúpiť. Ozaj neviem čo bude pre nás nelepšie.
Táni, ahoj, je to tak ako píšeš. Máš s nimi podpísanú zmluvu, tak prečo by Ti dávali výpoveď.
Zajtra mi majú prísť z KROSU prezentovať mzdy OLYMP. Ako VERONIKA6 píše, všetko je nové, na všetko si treba zvyknúť, tak uvidím. Potom sa Vám ozvem.
scorp
29.04.08,08:30
Opat odpovedam sam sebe. Vypoved zmluvy este neznamena, ze na programe sa neda robit. Dodavatel programu musi zabezpecit program tak, aby bol od datumu vypovede bol funkcny v tej verzii, ktora bola aktualna k danemu datumu (ukoncenia zmluvneho vztahu). Teraz su 2 otazky:
1. zmeny v legislative do konca roka 2008
2. povinnost od 1.8.2008 zobrazovat dualne.
k 1. sa tazko vyjadrim, ale predbezne nevidim problem zotrvat v pocitani vyplat na starom programe a pripadne legislativne zmeny upravit v parametroch.
k 2. - dopisovat rucne na vyplatne pasky sumu v EUR.
Je totiz dost tazke prechadzat na novy program v prostriedku roka.
V Softipe to dobre vedia a vyuzivaju aj "strasiaka" prechodu na EURO.
Co vy na to ?
EtelaS
30.04.08,09:54
Tiež sa neviem rozhodnúť ako a čo dalej, cenu za upgrade na HR by som aj zaplatila, ale nezdá sa mi výška služieb súvisiacich s prechodom z PAM na HR - školenie, inštalácia 100 tisíc. Zdá sa mi to prehnane veľa. Ak ste už skúšali HR, dá sa v ňom začat pracovať aj bez školenia? V akom stave majú príručku - pomocníka? Inak máme Packet a tiež ma trápi, či prechod na z PAM na HR nie je len začiatok a budúci rok ukončia podporu celého Packetu a "nanútia" nám ďalší "mastný" upgrade... Mám cca 120 zamestnancov.
VERONIKA6
09.05.08,08:37
Tiež sa neviem rozhodnúť ako a čo dalej, cenu za upgrade na HR by som aj zaplatila, ale nezdá sa mi výška služieb súvisiacich s prechodom z PAM na HR - školenie, inštalácia 100 tisíc. Zdá sa mi to prehnane veľa. Ak ste už skúšali HR, dá sa v ňom začat pracovať aj bez školenia? V akom stave majú príručku - pomocníka? Inak máme Packet a tiež ma trápi, či prechod na z PAM na HR nie je len začiatok a budúci rok ukončia podporu celého Packetu a "nanútia" nám ďalší "mastný" upgrade... Mám cca 120 zamestnancov.
Bez toho školenia to asi nezvládneš, je to niečo úplne nové. Robím na ňom druhý mesiac. Niečo si pochvaľujem viac ako v Packete, napr. Kmeň, no ešte mi troška robia problém RL a ohlasovacia povinnosť. Dúfam, že sa do toho dostanem. Ale školenie je určite potrebné.
scorp
23.05.08,08:17
Opat odpovedam sam sebe a tym zaroven oznamujem, ze Softip Human Resources (Softip HR) je pre nasu firmu neaktualny. Prechadzame na HUMAN od Hour Zilina.
zvs-enco
29.07.08,06:49
Pripájam sa aj ja, lebo už v tom robím. Je to uplne niečo iné, ale naučíme sa. Už robím teraz v tom druhý mesiac, a radím Vám , keď budete mať HR- ku už v Packete nerobte. Čím skôr začnete v novom, tým skôr sa naučíte v tom robiť. Ako budete hľadať jednotlivé tlač. zostavy, tak sa ja pri tom naučíte. Na školení som bola, ale až sama som prišla na vecí. Naraz tam toho bolo veľa, ani som nevedela , či skôr písať, alebo sledovať monitor. Nebojte sa , o mesiac už sa budete tomu smiať, ako sme sa toho báli, a nič to nie je. Veď sme 1.Prejem krásny deň a penvé nervy Viki.
scorp
29.07.08,17:30
Prepacte, nechcem byt prilis dosledny, ale ako urobite v roku 2009 zuctovanie dane za rok 2008? Uroibili vam konverziu vsetkych udajov za rok 2008 do Softip HR ?
luckaaal
25.01.11,04:37
Dobry den,
chcem sa len spytat, nevie nahodou niekto ci bude novy upgrade na vypocet mzdy za 01/2011? Alebo ci si mam v SOFTIPE HR zmenit sama rucne DPH, sviatky a podobne veci?
Dakujem
VERONIKA6
25.01.11,05:36
Dobry den,
chcem sa len spytat, nevie nahodou niekto ci bude novy upgrade na vypocet mzdy za 01/2011? Alebo ci si mam v SOFTIPE HR zmenit sama rucne DPH, sviatky a podobne veci?
Dakujem
Treba urobiť mesačnú uzávierku, zálohu databáz, vytlačiť mzdové listy a potom sa nastaviť na I/2011, vytlačiť priemery, urobiť inventúru dovoleniek, ďalej v službách ročnú uzávierku, vygenerovať zostatky dovoleniek.
Ďalej skontroľovať sviatky, nastaviť sa na štartovací deň 3/1 a priradiť každému zamestnancovi rozvrh.
Nová verzia má byť v týchto dňoch, bude tam aj zmenené hlásenie pre DÚ.
luckaaal
25.01.11,06:55
Vsetko toto zmenene uz mam.
Ale mam zmenit rucne aj sadzbu dane s 19% na 20% alebo to bude zakomponovane v tom novom upgrade?
Ingrid G.
25.01.11,14:57
Nie, netreba nič mauálne meniť. Dnes som zo SOFTIPu dostala informáciu, že dnes - zajtra bude nová verzia a touto bude všetko opravene. Vrátane novej odpočítatelnej položky a iných vecí ako sú zmeny v jednotlivých prvkoch pre odvod na zdravotné a sociálne poistenie. Vraj nebude treba nič nastavovať, len nainštalovať, tak som veľmi zvedavá. Sviatky je treba len skontrolovať - mali by byť nastavené, aspoň ja som mala už v terajšej verzii.
luckaaal
26.01.11,04:14
Nie, netreba nič mauálne meniť. Dnes som zo SOFTIPu dostala informáciu, že dnes - zajtra bude nová verzia a touto bude všetko opravene. Vrátane novej odpočítatelnej položky a iných vecí ako sú zmeny v jednotlivých prvkoch pre odvod na zdravotné a sociálne poistenie. Vraj nebude treba nič nastavovať, len nainštalovať, tak som veľmi zvedavá. Sviatky je treba len skontrolovať - mali by byť nastavené, aspoň ja som mala už v terajšej verzii.
Tiez som mala sviatky nastavene v terajsej verzii co ma dost prekvapilo pretoze minuly rok sa muselo cakat az na novu verziu ktora prisla 19.01.2010 .
Dobre nebudem nic manualne menit a budeme cakat na novu verziu. Nechame sa prekvapit co nam nova verzia prinesie. :-)
luckaaal
27.01.11,05:40
Dobry den,
vcera prisla nova verzia zo softipu 4.04.09-043 vsetko je tam zmenene, ale chcem sa spytat preco v sluzby-globalne-aplikacne-dan,minimalna mzda je sadzba dane 19%. Nema tam byt nahodou sadba dane 20% ?
luckaaal
03.03.11,07:30
DObry den,
chcela som sa len opytat, robi uz niekto rocne zuctovanie v Softipe HR? Chcem sa spytat zamestnanec si moze uplatnit manzelkin prijem, ona zarobila 1013,68 euro a on si moze odpocitat 3012,02 eur. Len teraz si nie som ista ci v softipe zadat do kolonky prijem tych 1013,68€ co manzelka zarobila alebo tych 3012,02 co si moze zamestnanec na nu opocitat.
Dakujem za skoru odpoved.
VERONIKA6
03.03.11,07:38
Dobry den,
vcera prisla nova verzia zo softipu 4.04.09-043 vsetko je tam zmenene, ale chcem sa spytat preco v sluzby-globalne-aplikacne-dan,minimalna mzda je sadzba dane 19%. Nema tam byt nahodou sadba dane 20% ?
Sadza dane z miezd je nezmenená, 19%.
VERONIKA6
03.03.11,07:40
DObry den,
chcela som sa len opytat, robi uz niekto rocne zuctovanie v Softipe HR? Chcem sa spytat zamestnanec si moze uplatnit manzelkin prijem, ona zarobila 1013,68 euro a on si moze odpocitat 3012,02 eur. Len teraz si nie som ista ci v softipe zadat do kolonky prijem tych 1013,68€ co manzelka zarobila alebo tych 3012,02 co si moze zamestnanec na nu opocitat.
Dakujem za skoru odpoved.
Zadáva sa jej príjem.
luckaaal
03.03.11,07:45
Cize do kolonky prijem dam 1013,68 € a v kolonke od inych platitelov bude 3012,02? Je to spravne?
VERONIKA6
03.03.11,07:54
Cize do kolonky prijem dam 1013,68 € a v kolonke od inych platitelov bude 3012,02? Je to spravne?
Keď si manžel uplatňuje na manželku odpočítateľnú položku, píšeš len jej príjem do kolonky a počet mesiacov (keď boli manželia 12 mesiacov, tak 12). Do kolonky od iných platiteľov píšeš iba v prípade, pokiaľ mal zamestnanec príjem aj od iných platiteľov.
luckaaal
03.03.11,07:57
Dakujem vam velmi pekne.
luckaaal
09.05.11,07:12
Dobry den,
chcem sa spytat ludi ktori, maju Softip HR ci im na webovej stranke v CPZ nezmizli polozky ktore sa zacinaju na R. Napriklad R_PAM, R_FIN...
Pretoze ja tam ani v nastaveniach vobec nemam HR. A teraz nebudem vediet ci mi prisiel upgrade alebo nie.
Vie mi s tym niekto poradit?
Dakujem.