Ja už mám podpísanú zmluvu na nový Softip HR. Podpísala som ju ešte v starom roku na základe prezentácie nového programu v Softipe. V apríli by som mala ísť na školenie nového programu, ale ešte stále váham, pretože nastali nové skutočnosti, ktoré ma zneistili. A to čo sa týka nového cenníka služieb Softipu, keď sa môže fakturovať minimálna doba služieb - pol deň, čo je v prepočte 7500,- Sk. A taktiež upgrade nového programu, na ktorý je vraj potrebný zásah pracovníkov Softipu. Tak som zavolala do Softipu a overovala si tieto informácie a bolo mi povedané že zásah pracovníkov pri upgrade je len na začiatku, kým sa to nenaučíme. Preto som žiadala zahrnúť do programu školenia na nový program aj túto oblasť.
Neviem, bolo by dobré aby sa tu vyjadrili tí, ktorí už majú skúsenosti s týmto novým programom.
Ja osobne by som nerada prechádzala na iný program. Som so Softipom spokojná, len ten nárast cien najmä upgradu ma dosť znepokojuje. Od Softipu mám skoro všetky progamy UCT,PAM, IMA, FIN .. sú navzájom prepojené. Zásah pracovníkov Softipu, ak ku mne prídu, tak trvá minimálne 20 až 45 minút. A za to mám platiť pol deň? Samozrejme je tu ešte možnosť zásahu cez internet, čo vyjde na 1500,- Sk. Takže keďže sa nechcem vzdať Softipu asi budem využívať túto možnosť.
Ale ešte stále si kladiem otázku, nie je to zo strany Softipu len začiatok? A čo bude ďalej? Nie je lepšie radšej hneď teraz na začiatku zmeniť programy? ....