carinks
16.09.08,22:03
dobry den milí ludkovia , som studentka a miluijem modu a uz dllllhy cas si jednoducho chcem otvorit obchod s oblecenim viem potrebujem zivnost priestory predavacku...zaujima ma vsak ak by som cchela predavat nieco znackove , znacku ktora u nas nieje na to potrebujem specialne povolenie? a ak ano od koho?ako to vybavit?mozn o predavat aj rozne znacky v jednom butiku?A este jedna otazocka...Ako sa dostat k skladom s oblecenim...nejake informacie uz o par mam no cchela by som vedeit ci sa da niekde na internete dostat k adresam alebo tel cislam skladov pretoze samozrejme sa tovar berie zo skladu tak ma aj toto zuajima DAKUJEM
Melnick
16.09.08,20:22
http://www.porada.sk/t69844-predaj-znackoveho-oblecenia.html

A skús si na porade vyhľadať ďalšie témy venované tejto problematike. Do pozornosti Ti však dávam posledný príspevok od Excise Duty.
VladoaKatka
17.09.08,03:57
dobry den milí ludkovia , som studentka a miluijem modu a uz dllllhy cas si jednoducho chcem otvorit obchod s oblecenim viem potrebujem zivnost určite áno priestory kde, za aké nájomné, či je tam pohyb kupujúcich zháňajúcich práve ten značkový tovar predavacku za koľko mesačne bude ochotná pracovať ...zaujima ma vsak ak by som cchela predavat nieco znackove bude to určite originál značkové???, znacku ktora u nas nieje naozaj ešte nie je ??? na to potrebujem specialne povolenie? od dodávateľa značky, či už nemá výhradné zastúpenie na Slovensku ?a ak ano od koho?ako to vybavit?len a len u dodávateľa mozn o predavat aj rozne znacky v jednom butiku?Áno A este jedna otazocka...Ako sa dostat k skladom s oblecenim...a táto otázka :confused: nejake informacie uz o par mam no cchela by som vedeit ci sa da niekde na internete dostat k adresam alebo tel cislam skladov pretoze samozrejme sa tovar berie nie berie, ale hlavne sa kupuje za hotové zo skladu tak ma aj toto zuajima DAKUJEM