uctulienka
17.11.08,20:44
Dovolte aby som sa predstavila. Mam vyse sestdesiat rokov, stale pracujem ako uctovnicka vo verejnej sprave. Uctujem v organizaciach zriadenych obcou, v malej prispevkovej /RK/ a v neziskovej organizacii. Poradu uz poznam asi dva roky, avsak zaregistrovala som sa az ked syn obstaral domáci internet, pretoze v robote nemam cas./ako vsetci dochodci/. Som rada, ze takáto stránka existuje a rada sa na nu obraciam v pripade, ked nieco potrebujem. Ked bude potrebovat nieco niekto z Vas rada pomozem. Uctulienka.
tinaM
17.11.08,20:15
Uctulienka, tak vítaj medzi nami.:) Verím, že aj my sa voľačo naučíme od skúsenej dlhoročnej účtovníčky.
Pekný večer.
uctulienka
18.11.08,20:05
Dakujem za privitanie.
michelle84
19.11.08,05:16
Tešíme sa, že si prišla medzi nás a samozrejme sa tešíme aj na Tvoje rady. My tiež radi pomôžeme, keď to bude v našich silách.
julinka1
25.11.08,10:14
ahojte,
som tu nová, ale už teraz sa teším na spoluprácu s vami :)
Anja111
25.11.08,10:15
ahojte,
som tu nová, ale už teraz sa teším na spoluprácu s vami :)
Tak vitaj a cíť sa tu dobre...
uctulienka
25.11.08,19:48
Julinka,Anja tesim sa na spolupracu
uctulienka
25.11.08,20:23
Zobrala som si cas a poprezerala som si rozne porady a zistila som,ze som v spolocnosti velmi mudrych ludi a ochotnych pomoct. Som rada ,ze som s Vami. Uctovnikom a uctovnickam zelam vela sily a zdravia do "nasich dni" ktore nas co nevidiet prikvačia (inventury,uzavierky euro a podobne zalezitosti.
janulka2107
04.01.09,16:31
prosim vas kde mam napisat ak potrebujem daku pomoc prosim vas neviem si rady, aj ja som tu nova jana
janulka2107
04.01.09,16:32
nikdy mi nikto neodpovedal kde mam vlastne pisat?? pomôze mi niekto???prosim vas
Zoltán Kovács
04.01.09,16:38
nikdy mi nikto neodpovedal kde mam vlastne pisat?? pomôze mi niekto???prosim vas

Treba nájsť príslušný "chlievik", kam sa dá zaradiť problém.
Dav
04.01.09,16:49
nikdy mi nikto neodpovedal kde mam vlastne pisat?? pomôze mi niekto???prosim vas