Zavrieť

Porady

Hladam uctovnika

Ahoj, mám podobný problém ako tu už bol pár krát rozoberaný. Zakladám malú s.r.o. a potreboval by som niekoho na spracovanie ekonomickej agendy. Rád by som to nechal na odborníka, ktorý už má praktické skúsenosti s podvojným účtovníctvom. Vieme mi odporučiť niekoho ?

Predbežne základné parametre.
Firma - 1 vlastník, bez zamestnancov.
cca - 2-5 položiek / mesiac + štandardné výdavky.

Vopred ďakujem.
S pozdravom
Peťo
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Johanka je offline (nepripojený) Johanka

    Johanka
    To "cca" je riadna šifra . Ak hľadáš účtovníka na tomto fóre , napíš odkiaľ si .
    Jaj, prepáč na to som pozabudol Som z Bratislavy aj firma bude v Bratislave. Samozrejme môže byť aj z okolia.

    padro je offline (nepripojený) padro

    majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac padro
    2-5 položiek / mesiac? tak to si moc neviem predstavit

    Lianka je offline (nepripojený) Lianka

    žena, matka, samoživiteľka... ...viac Lianka
    2-3 - to su akurat tak polozky bankovych poplatkov na bankovom vypise. Zazila som v minulosti takych: "Ja mam toho malo, to mate za 5 minut hotove..." a doniesol hrbu dokladov .