Zavrieť

Porady

"Lotéria"

Dobrý ďen

Som tu nový,a hľadám správne odpovede na môj problém.Som študent VŠ,a dostal som nápad na podnikanie.Spravit online loteriu spojenú s predajom rôznych vecí.Nechcem to tu celé rozpisovať o čo presne sa jedná,ale chcel by som vediet kde a na koho sa mám s takýmto niečim obrátit?Spravovať žrebovania,a predaj.Teda či to môžem ako FO robit,ale akých pravidiel,zákonov by som sa mal dodržiavať?Možno dosť nejasná otázka ,ale ak by bol niekto ochotný napíšem aj viac na mail ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misomiso je offline (nepripojený) misomiso

    misomiso
    Je to uplne jasna otazka. Potrebujes na to licenciu MF, ktoru neziskas, takze to robit nemozes.

    kahi je offline (nepripojený) kahi

    kahi
    Tak ešte otázočku.Tým pádom odpadá možnosť akéhokoľvek žrebovani,generovania čísel ? ak by som sa chcel pohnúť týmto smerom,ktorým smerom by som sa mal orientovať? (inštitúcia,zákon...)? ďakujem

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    kahi Pozri príspevok
    Dobrý ďen