Zavrieť

Porady

štúdijné problémy

Ahoj , študujem prvý rok na SZŠ a mám problém s predmetom - angličtina...P. profesorka je až príliš "pedantná" a očakáva od nás nadpriemerné štúdijne výsledky z jej predmetu ,ako by sme študovali na jazykovej škole. Nie každý z nás má dobré vedomosti zo ZŠ , ale snažíme sa medzery dobehnúť , avšak p.profesorka neocení žiadnu našu snahu , aj pri vynechaní čo len jedného slovíčka z celej d.ú. (nenašla som ho ani v slovníku) a hneď mi dala pätorku a to navyše za nevhodného pranierovania pred celou triedou (vynadala mi) a nemali to ani ostatní,no "vyžrala" som si to ja. Na SZŠ som sa hlásila kôly ambíciam venovať sa tomuto ušľachtilému povolaniu-ba až poslaniu a trápi ma,že kôly angličtine to asi dopadne tak,že sa budem musieť rozhodnúť odíjsť zo školy.Viem,že jazyky sú dnes dôležité a ja sa naozaj snažím,no ...žiadna sláva.Som zo soc. slabšej rodiny a na platenie doučovania nemáme.S p.profesorkou som o tom skúšala hovoriť,no jednoducho ma zahriakla a uzavrela to,že som sa tu nemala hlásiť.Podotýkam,že nie som jediná z triedy s takýmto problémom s angličtinou;jeden náš spolužiak už kôly tomu zo školy odišiel.Triedna profesorka na to nereaguje,aj napriek tomu,že sme jej to viacerí už povedali. Poradíte mi prosím?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    zazuSA je offline (nepripojený) zazuSA

    zazuSA