Zavrieť

Porady

vyhlásenie na zdanenie príjmov zo závislej činnosti

Prosím o radu - načo sa slúži vyhlásenie na zdanenie príjmov zo závislej činnosti? Ako často sa dáva podpisovať zamestnancom??

ďakujem..som začiatočník.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    JankaO je offline (nepripojený) JankaO

    JankaO
    U zamestnanca na uplatnenie (neuplatnenie)si nezdaniteľného minima, na uplatnenie si daňového bonusu na deti, na prehlasenie, či je poberateľom dôchodku.

    marina8 je offline (nepripojený) marina8

    marina8
    Babulica Pozri príspevok
    Prosím o radu - načo sa slúži vyhlásenie na zdanenie príjmov zo závislej činnosti? Ako často sa dáva podpisovať zamestnancom??

    ďakujem..som začiatočník.
    na uplatnenie nezdanitelnej ciastky a danoveho bonusu
    dava sa podpisovat pri nastupe do zamestnania, potom pri kazdej zmene ku ktorej doslo v priebehu roka a nasledujuci rok do 31 januara na dalsie zdanovacie obdobie
    vsetko co som napisala je vysvetlene v tlacive

    atnert je offline (nepripojený) atnert

    atnert
    Caute,
    mal by som na Vas takuto otazku: