Zavrieť

Porady

Preventívna prehliadka u zubára

Otázka do pléna:

V roku 2007 som nemal absolvovanú preventívnu prehliadku, teraz v roku 2008 som bol a práve mi zistil stomatológ nejaké kazy. Zákroky však mám napísané až na január 2009. Bolo mi oznámené, že si to budem platiť z vlastného, avšak nie je mi celkom jasné, či to neplatí len na tento rok, keďže minulý som prehliadku nemal. Vie mi to niekto ozrejmiť?

P.S.: Som ešte študent a nemám 18 rokov, ako je to v tomto prípade?

Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    syrik je offline (nepripojený) syrik

    syrik
    No ja som to mala tak isto...v roku 2007 som nebola na prehliadke a tento rok som si ošetrenia zubov platila z vlastného vrecka...Tento rok mi urobil aj preventívnu prehliadku,to znamená,že budúci rok už mi bude ošetrenia preplácať poisťovňa...Myslím,že u Teba je to tak isto...

    Dobroslava je offline (nepripojený) Dobroslava

    Dobroslava
    Pekný deň, mám jeden problém:
    Mám stomatológa, ktorý vypovedal zmluvy so všetkými poisťovňami. Robil mi nejaký úkon, za ktorý som zaplatil 2 000,-Sk. Chcem sa spýtať, či mám nárok si niečo z tejto sumy uplatniť u všeobecnej zdrav. poisťovne, keďže odvádzam ako SZČO pravidelné odvody, alebo sa na to vykašľať? Podľa môjho názoru VZP by mala preplácať niektoré zdravotné úkony, alebo sa mýlim? Prosím o rýchlu odpoveď.