Zavrieť

Porady

Oleander

Poraďte mi prosím, z oleandra mi opadli všetky spodné listy (strihám ho do stromčeka). Má to tak byť, alebo robím niekde chybu? Som začiatočník v jeho pestovaní. Dík za akékoľvek rady ohľadom pestovania.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    aisa je offline (nepripojený) aisa

    aisa
    Oleander mení list každý druhý rok. Nič sa nedeje, pustí nové keď naň zasvieti slniečko. A moje zniesli vždy i radikálne rezy. Pestujem ich už roky. Niekedy ich i sama oberiem, keď sa mi nepáčia. Narastú krásne zelené. Oleander považujem za nezmar, prežije všetko, i škodcov. Nič sa nebojte. A kvitnú na dvojročných výhonkoch.

    Elke je offline (nepripojený) Elke

    Elke
    Oleander chce predovšetkým veľa vody, v zimnom období chlad, ale dostatok svetla. Ostrihané konáriky najbližší rok nekvitnú. Ja svoj koncom apríla vykladám na slnečný balkón. Kým nekvitne, teploty okolo nuly mu nevadia. Pravidelne prihnojovať s hnojivom pre kvitnúce rastliny. Opadajúce lístky mi zatiaľ vždy dorastli.

    david93 je offline (nepripojený) david93

    david93
    mne na mojom v zime uplne opadaju a na jar dorastu,aj dalsie vyhonky.. staci troska pristrihnut a vsetko bude ok....

    Bionda je offline (nepripojený) Bionda

    som taká aká som Bionda