Zavrieť

Porady

Dávka v nezamestnanosti.

Ahojte ľudia, ešte som nepracoval ani som nebol registrovaný na úrade práce a chcem si zaplatiť poistné v nezamestnanosti. Kedy sa to dá? A či mi to pomôže?A som ID z mladosti.

Dakujem za odpovede.
Luboš K.
5 komentárov     zbaliť
veronikasad kolko máš rokov ? si študentom ?
Lubos1994 21 rokov a nie som študent už mam matúru za sebou ale nie som evidovaní na úrade prace.
ivka70 a co tym chces ziskat?
Lubos1994 Chem získať nejaké peniaze lebo mam zlí zdravodný stav :/
ivka70 viac penazi zaplatis ako ziskas
to sa radsej skus zamestnat a doplat len to, co ti bude chybat do 2 rokov
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Podmienkou pre vznik nároku na dávku v nezamestnanosti je 730 kal. dní poistenia v nezamestnanosti v posledných 3 rokoch. PvN sa v tvojom prípade nedá platiť samostatne, len ako súčasť balíka, najmenej z minimálneho vymeriavacieho základu.
    12 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Lubos1994 takže 3 roky musím pracovať? A potom sa dá priplatiť?
    Tweety Nie, nie je to tak, musíš byť poistený 730 dní, aby si mal nárok na dávku v nezamestnanosti. Tak,ako je to v tom príspevku od Veroniky.