Zavrieť

Porady

Pracovna doba ucitelov

Pracujem ako ucitelka v MS. Chcem sa opytat, ako a kde je stanovena prac.doba ucitelov. Moze starosta urcit, ze ucitelka ma byt v praci 8 hodin denne? Ak ano, na zaklade coho? Nie je prac. uvazok uciteliek 28 hodin tyzdenne, co je cca 5 a pol hodiny na den?
Usporiadat
judita1971 judita1971

judita1971 je offline (nepripojený) judita1971

odpoveď dostaneš ak klikneš na tento odkaz na stránku MŠ, píše sa tam o príplatku za smennosť, ale nachádza sa tam aj odpoveď na tvoju otázku.
http://www.minedu.sk/data/USERDATA/O...mennost_MS.pdf
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
kukučka kukučka

kukučka je offline (nepripojený) kukučka

Platí to aj pre učiteľov ZŠ? Na čo má učiteľ nárok, ak pracuje stále popoludní?
0 0
mia3 mia3

mia3 je offline (nepripojený) mia3

Toto som hladala. Takze ked nemam v zmluve, ze tam mam byt 8 hodin, nemoze ma nutit, ze?
0 0
judita1971 judita1971

judita1971 je offline (nepripojený) judita1971

milá mia, na internetovej stránke je pracovný poriadok pre pedagogických zamestnancov . tu je odkaz na stránku, kde sa nachádza:

http://www.minedu.sk/index.php?lang=sk&rootId=537


a tu je krátky výťah z neho :

2/ Týždenný pracovný čas pedagogických zamestnancov pozostáva z času, počas ktorého pedagogickí zamestnanci vykonávajú vyučovaciu činnosť a výchovnú činnosť, a z času, počas ktorého vykonávajú ostatné činnosti súvisiace s pedagogickou prácou. Rozsah vyučovacej činnosti a výchovnej činnosti je ustanovený nariadením vlády SR č. 238/2004 Z. z. o rozsahu vyučovacej činnosti a výchovnej činnosti pedagogických zamestnancov (ďalej len „nariadenie vlády SR č. 238/2004 Z. z.“).


Čl. 13 Náplň a rozvrhnutie pracovného času pedagogických zamestnancov