Zavrieť

Porady

RP 2011 - otazka hlavne pre p. Mihala :-), ale aj ostatnych :-)

Dobry den,

reagujem na navrh noveho zakona o RP pre rok 2011. Ak som to dobre pochopila, tak rodic ma narok na:
1. rodicovsky prispevok vo vyske 190,- EUR aj ked sa vrati do zamestnania ci pracuje ako SZCO, na dohodu,... proste stale :-)
a zaroven ma narok na:
2. priplatok k rodicovskemu prispevku do vysky 300,- EUR ak svoje dieta umiestni v zariadeni alebo u opatrovatelky.


Moja otazka znie - pochopila som tento navrh zakona spravne a teda:

Ak si otvorim zivnost ako opatrovatelka (mam aj VS pedagogicke vzdelanie 1.stupna) a budem svoje vlastne dieta opatrovat, riadne si to vyfakturujem a budem o tom ako zivnostnik aj uctovat.... dostanem priplatok k rodicovskehmu prispevku, ktory mi preplati stat do vysky 300,- EUR (samozrejme si budem fakturovat plnu vysku, z ktorej odvediem aj riadne odvody)

ZAROVEN
ako zamestnanec firmy, v ktorej som pracovala pred nastupom na MD som stale zamestnana (zivnost mozem mat aj popri zamestnani) a stale evidovana ako rodic na RP

A ZAROVEN
ako mamicka na RP dostnanem od statu 190,- EUR mesacne????
To by som so svojim dietatom mohla ostat doma a zaroven aj pracovat na zivnost a zaroven z toho aj nejako vyzit :-)
Takto by to vlastne mohli riesit vsetky mamicky...no nie??? Co vy na to???
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času