Zavrieť

Porady

preddavková daň

Zdravím, som študentka VŠ a mám dve brigády. Z jednej mi strhávajú dane, z druhej nie keďže som podpísala len jedno tlačivo tak, ako je to zo zákona dané. V tej jednej práci sa mi na preddavkoch postupne strháva (pre mňa ako študentku) dosť značná čiastka, a chcela by som vedieť, či mi budú tieto dane vrátené ak si podám daňové priznanie, a či to bude plná suma zrazených preddavkov, alebo len časť. Ďakujem.
veronikasad Pracuješ celý rok ? Aký je tvoj celkový mesačný príjem ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Pri podaní DP alebo pri RZD u zamestnávateľa sa spočítajú všetky príjmy, uplatní sa NČZD, vypočíta daň, odpočítajú preddavky a zostane doplatok dane alebo preplatok dane To, čo bude, či preplatok alebo nedoplatok, závisí od výšky príjmov.

    kn-alka je offline (nepripojený) kn-alka

    Jarka jméno mé :) kn-alka
    Ak tvoje celkové príjmy za rok 2013 (t.j. zo všetkých birgád spolu) nebudú vyššie ako 3.735,84 €, tak sa ti strhnutá daň vráti celá.
    Mila123 môže byť aj vyššie, pretože sa teraz už všetky druhy prímu zo závislej činnosti aj zodvodňujú (výnimky 66 a 155 € DoBPŠ a študent)......
    t.j. ak za rok 2013 budeš mať čiastkový základ dane vo výške 3735.85 €, všetky preddavky na daň sa ti vrátia, v roku 2014

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať